Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباس‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا از شاخص‌ترین طرح‌های آماده بهره‌برداری بندر شهید رجایی در هفته دولت امسال به طرح زمینی کردن خط ۶۳ کیلو ولت در اراضی، بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح به اراضی پشتیبانی، تعمیرات اساسی انبار ۲۰ تزانزیت و بهره‌برداری از یک فروند شناور طناب‌گیر همیار ۴ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اتمام تعمیرات اساسی و ساماندهی محوطه‌ها و جمع‌آوری آبهای سطحی و ساختمان‌های آتش‌نشانی بندر شهید رجایی را از دیگر طرح‌های مهم و آماده افتتاح در هفته دولت ۱۴۰۱ اعلام کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: پنج دستگاه مدالتور S.T.V دانش بنیان و همچنین پنج دستگاه مادربورد رادار ترما S.T.V دانش بنیان که با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی در بزرگترین بندر تجاری کشور انجام گرفته از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری است.

عباس‌نژاد افزود: در هفته دولت امسال نیز ساختمان مرجع دریایی بندرجاسک، اتمام طرح تعمیرات اساسی شبکه هدایت سیلاب بندر لنگه و اتمام تعمیرات اساسی اسکله، آسفالت و روشنایی موج شکن شرقی بندر لنگه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد. 

به گفته وی، با بهره برداری از این طرح ها که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی است، برای ۹۹۷ نفر از جوانان بومی منطقه ایجاد اشتغال خواهد شد.

برچسب‌ها هفته دولت بندر شهید رجایی هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت بندر شهید رجایی هرمزگان هفته دولت بندر شهید رجایی هرمزگان بندرعباس بندر شهید رجایی تعمیرات اساسی هفته دولت بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

امتداد - دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه برای اقدام برجسته این بانک در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان کشور، لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی را دریافت کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ که به منظور تقدیر از دستگاه‌های ملی و استانی زیرمجموعه وزارت اقتصاد (ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱) با حضور معاونان وزیر و مدیران ارشد سازمان‌های تابعه در سالن جهاد این وزارتخانه برگزار شد، از اقدام برجسته بانک سپه در طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان با اهدای لوح، تقدیر کرد.

در بخشی از لوح اهدایی دکتر خاندوزی به مدیرعامل بانک سپه آمده است:

«با عنایت به تصویب ستاد جشنواره شهید رجایی وزارتخانه، اقدام آن بانک در خصوص مشارکت در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان کشور به عنوان اقدام برجسته شناخته و معرفی شده است. از همت و تلاش والا و ارزنده جنابعالی و کارکنان محترم آن مجموعه، مراتب قدرانی و تشکر خود را اعلام می‌نمایم. امید است با استعانت از درگاه الهی در مسیر استمرار و ارتقاء خدمت خالصانه موفق و پایدار باشید.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد