Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان از حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان هفته دولت در کرمان خبر داد.

به گزارش ایسنا مراسم عطرافشانی گلزار بین‌المللی شهدای کرمان و اعلام برنامه‌های هفته دولت صبح امروز دوم مردادماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین این استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در خصوص برنامه‌های هفته دولت بیان کرد: روز اول هفته دولت با عنوان روز میثاق با ولایت نامگذاری شده که در سراسر استان امروز در گلزارهای شهدا غباروبی و عطر افشانی قبور شهدا را داریم؛ امروز با امامین و شهدای والا مقام پیمان می‌بندیم تا در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی استان عملکرد دولت آیت‌الله رئیسی به‌وسیله نمایشگاه مجازی که کمیته رسانه هفته دولت راه‌اندازی کرده‌اند به اطلاع مردم می‌رسانند.

 بیگ‌زاده ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی مسئولین استان و فرمانداران جهت گزارش عملکرد دولت پیش از نماز جمعه، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه و گرامیداشت ۴ شهریور روز کارمند، به‌وسیله همه دستگاه‌ها از جمله دیگر برنامه‌های هفته دولت در استان کرمان است.

وی اعلام اقدامات کمیته بانوان استان در یک سال گذشته را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و گفت: همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نسبت به راه‌اندازی جشنواره شهید رجایی برای اعلام عملکرد دستگاه‌ها و اعلام دستگاه‌های برتر اقدام می‌کنند؛ ضمن آنکه گروه‌های جهادی سپاه ثارالله نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

بیگ‌زاده افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های خصوصی و دولتی را از جمله برنامه‌های هفته دولت در استان کرمان برشمرد و افزود: حضور مقاماتی از هیأت دولت از دیگر برنامه‌های هفته دولت است که از جمله این مقامات آقای زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است که پیش از نماز جمعه این هفته به سخنرانی می‌پردازند؛ همچنین برنامه‌ریزی شده مسئولین با حضور در صدا و سیما گزارش عملکرد دولت مردمی را به سمع و نظر مردم برسانند.

به گزارش ایسنا، در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در خصوص فضایل این دو شهید بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این دو شهید اخلاص و کار برای خدا بود که همین باعث ماندگاری و ارزشمندی کار انسان در دنیا و آخرت خواهد شد.

وی افزود: ویژگی دوم کار جهادی و تلاش قابل توجهی است که این دو شهید در زندگی خود، در تمامی سمت‌ها داشتند؛ بخش قابل توجهی از زندگی آن‌ها وقف خدمت به مردم شد و در این کار خستگی‌ناپذیر بودند.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های این دو شهید ساده‌زیستی بود ادامه داد: داستان‌ها و نکات بسیاری در خصوص ساده‌زیستی این دو شهید وجود دارد.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: بالاترین فضیلت این دو شهید، شهادت است؛ آنان جان خود را تقدیم خدا کردند. آن‌چه که آوازه فضیلت‌های شهیدان باهنر و رجایی را چند برابر و ماندگار کرد شهادت آنان بود؛ مانند حاج قاسم عزیز که بسیار خدمت کرد و آن‌چه این خدمات را ماندگار کرد شهادت این بزرگوار بود.

وی ضمن تبریک هفته دولت ابراز کرد: امیدواریم دولتمردان ما به این دو شهید بزرگوار اقتدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دولت معاون استاندار کرمان اخبار سیاسی کرمان عطرافشانی گلزار شهدا استانی سیاسی وزير علوم برنامه های هفته دولت هفته دولت دو شهید دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته بارانی برای کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافرد، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی مناطق مرکزی و غربی ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار خفیف باران دور از انتظار نیست و در سایر مناطق، جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشینه بارش در نیمه‌غربی، برخی از مناطق شمال و ارتفاعات جنوب استان پیش‌بینی می‌شود و با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از مناطق محتمل است.

وی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای شهر کرمان به‌ترتیب ۲۲ و ۹ درجه سانتی‌گراد است، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای (۱-) سردترین و منوجان با دمای (۳۶) گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 748652

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود