Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@00:26:22 GMT

استقلال علیه تلویزیون؛ دوربین‌ها را نیاورید!

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۷۹۱۹

استقلال علیه تلویزیون؛ دوربین‌ها را نیاورید!

فرارو: استقلال عزمش را جزم کرده هرطور شده بخشی از ماجرای حق پخش تلویزیونی را به سود خود کند. این باشگاه که در دیدار هفته نخست برابر سپاهان خواسته بود تا به غیر از دوربین‌های پخش زنده، هیچ دوربین دیگری از برنامه‌های ورزشی از جمله فوتبال برتر و شب‌های فوتبالی و ... به ورزشگاه نیاید، به تازگی برای بازی پیش رو هم چنین قصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، استقلال اعتقاد دارد در ماجرای حق پخش، صداوسیما پول باشگاه‌ها را نمی‌دهد و از طرفی به غیر از پخش زنده، از پخش غیرزنده بازی‌های این تیم در برنامه‌های مختلف درآمدزایی می‌کند. این تیم حالا باید فردا در هفته سوم و در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان برود و از همین حالا اعلام کرده اجازه ورود به دوربین‌های فیلمبرداری تلویزیون را نخواهد داد. در بخشی از اطلاعیه‌ای که باشگاه استقلال درباره برنامه نشست خبری پیش از بازی استقلال و مس کرمان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر منتشر کرده چنین امده است:
سرمربی محترم تیم مس کرمان
ساعت ۲۰
سرمربی محترم تیم استقلال
ساعت ۲۰:۳۰
زمان: چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱
مکان: هتل المپیک
در این نشست خبری مانند بازی با سپاهان و جهت حفظ حقوق باشگاه استقلال، امکان حضور دوربین‌های تلویزیونی و همین طور تصویربرداری توسط سایر رسانه‌ها وجود ندارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال تلویزیون لیگ برتر حق پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899493

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است