Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به مدیریت روزانه یک هزار تن زباله توسط شهرداری تبریز گفت: سرانه زباله شهری تولیدی در تبریز روزانه ۶۳۰ گرم است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محبوب تیزپاز در جلسه مشترک با مدیر صندوق ملی محیط زیست اظهار کرد: زباله تولید شده در شهرهای اطراف نیز در تبریز مدیریت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیزپاز با تاکید بر لزوم مدیریت اصولی پسماندهای شهری گفت: برای مدیریت اصولی پسماند نیازمند حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان هستیم که ۱۰۰ میلیارد آن برای برای تکمیل لندفیل‌ها و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز جهت مکانیزاسیون حمل و نقل، ماشین‌آلات حمل و مدیریت زباله همانند سیم تریلی، بولدوزر و بیل زنجیری، بیل مکانیکی و غلتک است.

او بر لزوم احداث ساختمان بازیافت نخاله ساختمانی  نیز اشاره کرد و افزود: در آینده بحث احداث نیروگاه نیز وجود دارد که از گازهای تولیدی سوخت تامین خواهد شد.

قائم مقام شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تسریع در راه اندازی قطار شهری تبریز و کاهش آلودگی تصریح کرد: خط یک قطار شهری تبریز شامل ۱۸ ایستگاه و ۱۷/۲ کیلومتر طول مسیر است که عملیات عمرانی آن از سال ۱۳۸۰ آغاز شده و تا سال ۱۴۰۰، ۲۳ هزار میلیارد ریال بوده هزینه شده است. برای تکمیل این خط نیازمند ۱۱ هزار میلیارد اعتبار هستیم.

تیزپاز ادامه داد: خط دو قطار شهری تبریز نیز ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و تا کنون ۱۱ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. برای تکمیل این خط نیز ۱۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است.

وی با بیان اینکه قطار شهری تبریز نسبت به دیگر شهرها مورد بی مهری واقع شده، اظهار کرد: شهرهای دیگر کشور در این خصوص از اعتبارات ملی برخوردار شده‌اند ولی تبریز از این اعتبار بی‌بهره مانده است.

قائم مقام شهردار تبریز از پیش بینی اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی در سفر اخیر ریاست جمهوری به تبریز خبر داد و گفت: اوراق مشارکت برای قطار شهری نیز ۵۰۰ میلیارد تومان است که درخواست داریم این دو به صورت مجزا از هم تخصیص داده شود.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز خط دو مترو تبریز قائم مقام شهردار قطار شهری تبریز هزار میلیارد میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند

سازمان آتش‌نشانی لس‌آنجلس اعلام کرد در اثر برخورد قطار مترو با اتوبوس در این شهر، دست‌کم ۵۵ نفر زخمی شده‌اند و حال دو نفر از آنها وخیم است.

به گزارش ایسنا، همچنین مقامات محلی تایید کردند مصدومیت ۱۶ نفر دیگر از افرادی که به بیمارستان منتقل شدند، تهدید کننده نیست و باقی زخمی‌ها نیست سرپایی درمان شدند.

گزارش‌ها حاکیست هیچ کودکی در بین مصدومان نبوده است.

آتش‌نشانان پس از دریافت گزارش تصادف در ساعت ۱۱:۵۴ ظهر روز گذشته (سه‌شنبه) به وقت محلی به محل حادثه رسیدند.

اسپوتنیک با انتشار خبر اولیه از این سانحه گزارش کرد هنوز جزئیات بیشتری اعلام نشده و بررسی علت تصادف آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است