Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@10:52:34 GMT

کلنگ ساخت ۱۸۴۲ خانه در مشیریه زده شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۸۲۰۶

کلنگ ساخت ۱۸۴۲ خانه در مشیریه زده شد

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۵ دراین‌باره گفت:‌ «با تشکیل قرارگاه مسکن در منطقه، کلنگ ایجاد چهارمین پروژه مسکن به زمین زده تا شاهد ساخت هزار و ۸۴۲ واحد مسکونی در منطقه باشیم.»

«مهدی صباغ» ادامه داد: «قرارگاه جهادی منطقه ۱۵با عنوان «شهید شیرودی» در محله مشیریه با هدف به حداقل رساندن زمان و حذف فرآیندهای موازی و زائد برای صدور مجوزهای لازم تولید مسکن، شناسایی همه ظرفیت‌های تولید و تلاش برای فعال‌سازی آنها به دستور شهردار تهران راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «در پروژه شهید شیرودی ۷۷۰ واحد مسکونی در ۱۱ بلوک در متراژ ۹۰ مترمربع به بالا به همت صندوق تعاون و سرمایه‌گذاری مسکن وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران(ودجا) ایجاد می‌شود.»

در مراسم کلنگ زنی پروژه شهید شیرودی در محله مشیریه «حمیدرضا صارمی» معاون شهرسازی و معماری، «جلال بهرامی» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران و شهردار منطقه ۱۵ حضور داشتند.

کد خبر 700015 برچسب‌ها محله همشهری محله شهرداری شهردارى تهران منطقه ۱۵ مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله همشهری محله شهرداری شهردارى تهران منطقه ۱۵ مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، نوید خاصه‌باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در خصوص ساخت پروژه‌های مسکونی توسط شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه های مسکونی در مناطق ۱۸ «پروژه الغدیر» و ۱۹ و همچنین پروژه «مریم» در منطقه ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو (مجموعاً ۹۵۰۰و احد) است که قرارداد آنها منعقد خواهد شد.

وی افزود: زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود. البته این موارد از پروژه های احداث محلات الگو که در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار دارد، مجزاست.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در موضوع فروش واحدها دخالتی ندارد، ادامه داد: تا زمانی که این پروژه ها تا ۷۰ درصد پیشرفت نداشته باشد، سرمایه گذار و شهرداری تهران حق فروش نخواهند داشت.

خاصه‌باف گفت: قراردادهایی که امروز بسته می‌شود، بهره‌برداری آن برای آینده شهرداری خواهد بود. این قراردادها درواقع سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر خواهد بود.

کد خبر 6093101 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی