Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کریمی اول گفت: مردم بر اساس آرمان‌ها به دولت آیت‌الله رئیسی رای دادند و انتظار هم دارند در انتصابات و مدیرانی که انتخاب می‌شوند با همان روحیه جهادی خدمت به مردم گمارده شوند تا بتوانند تحولی که باید در استان انجام شود اتفاق بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین کریمی اول در گفت‌وگو با گلستان ما اظهار کرد: فلسفی موجودی دولت‌ها در جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم است و ارائه خدمت به مردم و توسعه کشور بر مبنای آرمان هایی که انقلاب اسلامی بر اساس آن شکل گرفته یعنی ارزش‌های اسلامی و انقلابی و اندیشه و سیره نبوی و تفکر اهل‌البیتی(ع) وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیل گر سیاسی خاطرنشان کرد: براین اساس دولت‌ها روی کار می آیند و تلاش می کنند و با توجه به استقرار دولت سیزدهم و رویکرد جهادی و انقلابی این دولت انتظارات بیشتری از این دولت می رود که براساس آرمان‌هایی که انقلاب اسلامی داشته حرکت کند و مردم بتوانند از قبل حرکتی که این دولت انجام می دهد شاهد حل مشکلات در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

کریمی‌اول افزود: در گلستان با برخورداری از مواهب طبیعی و شرایط جغرافیایی که از آن برخوردار است باید دولتمردان همت کنند و با روحیه جهادی و انقلابی اقدام کنند، در سفر رئیس جمهور نیز آیت الله رئیسی عنایت ویژهای به گلستان داشتیم و باید شرایطی را فراهم سازیم که بتوانیم تحولی که در سفره مردم دیده شود در استان داشته باشیم.

وی گفت: مردم براساس آرمان‌ها به دولت آیت‌الله رئیسی رای دادند و انتظار هم دارند در انتصابات و مدیرانی که انتخاب می شوند با همان روحیه جهادی خدمت به مردم گمارده شوند تا بتوانند تحولی که باید در استان انجام شود اتفاق بیفتد و این انتظار از دولت و استاندار و هیئت محترم که بحث انتصابات انجام می دهند  وجود دارد که دقت نظر بیشتری شود تا بتوانیم به اهداف دولت برسیم.

این مقام مسئول افزود: در شرایط فعلی دولت جمهوری اسلامی اقدامات خوبی در طول یک سال انجام داده و در بحث کرونا شرایط گذشته مردم را آزار می داد و مرگ و میر کرونایی ها رقم بالایی بود و روند واکسیناسیون نیز به کندی پیش می رفت و در دولت سیزدهم با جلسات مکرر و پیگیری ها این مشکلات حل شد و در موارد نگاه به درون و توجه به توانمندی داخلی چه در بحث حوزه دانش بنیان و دیگر موارد علمی مسائلی بود که دولت به آن توجه کرد.

کریمی اول به ارتباط دولت سیزدهم با همسایگان تاکید کرد و افزود: ارتباط با همسایگان و نگاه به شرق در این شرایط و بلوک قدرت بزرگ منطقه ای مثل چین، روسیه و ایران و ایجاد پیمان شانگهای شرایطی را برای تحول صادرات ما رقم زد، در حالی که مبادلات کالا از مرز اینچه برون تقریبا به صفر رسیده بود دولت سیزدهم ارتباط با همسایگان را بهبود بخشید و در روزهای اخیر نیز شاهد حضور هیئت های مختلف تجاری از کشورهای مختلف از جمله عراق و جمهوری تاتارستان بودیم و این ارتباطات می تواند به بهبود روابط اقتصادی کشور کمک کند.

وی افزود: در ارتباط نقدینگی دولت  مصمم است که پول بدون پشتیبانه چاپ نکند و بدهی دولت به بانک مرکزی به صفر نزدیک می شود و این تحولاتی است که در دولت سیزدهم شاهد هستیم  و دیپلماسی بین المللی شرایطی را رقم می زند که امید داریم با تحولات کشور بتوانیم قدرت و عزمت آرمان های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت دیکته شود و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در مسائل بین المللی شاهد باشیم و هم تحول را در درون کشور داشته باشیم تا دل خانواده های ایثارگران شاد شود و بدانند با چنین مدیران انقلابی به آرمان هایی شهدا و انقلاب نزدیک می شویم.

این مقام مسئول بیان کرد: با چنین رویکردی امید داریم مردم به نظام بدبین نشوند و خبرهایی مثل اعتراضات اقشار مختلف جامعه را رنج می دهد و مردم انتظار دارند با روحیه جهادی مثل شهید رجایی و باهنر به مردم خدمت کنند و این مسئله را در سفر استانی رئیس جمهور شاهد هستیم و آیت‌الله رئیسی خاکی بودن را در صحنه عمل نشان داد و به دل مناطق محروم رفت و این روحیه ای است که باید در همه مدیران متبلور شود.

کریمی اول بابیان اینکه به گفته امام(ره) مردم ولی نعمت ما هستند، افزود: با چنین روحی رضایت ایثارگران و خانواده شهدا و مردم می توانند مسئولان نظام جلب کنند، امید داریم بتوانیم به سمت تمدن سازی اسلامی پیش برویم و بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی این انقلاب یعنی امام زمان(عج) برسد.

وی تاکید کرد: در استان گلستان بسترهایی داریم که می تواند این استان را به توسعه برساند، یکی از موضوعات مهم استان بحث خلیج گرگان است که باید با همت بیشتری پیگیری شود و همه توانمندی استان را برای آن بگذاریم و مسئولان باید تلاش کنند و نشان دهند آن چیزی که دولت انقلابی می گوید عملیاتی می شود.

وی افزود: گمرک اینچه برون باید بیش از گذشته  فعال شود و شرایط بهتری را شاهد هستیم و باید زیرساخت های گمرک شکل بگیرد و پایانه گمرک اینچه برون باید گسترش یابد تا بتواند به یک پایگاه مستحکم برای مبادلات کالا بین ایران و آسیای میانه تبدیل شود.

این مقام مسئول افزود: در بحث آبخیزداری نیز باید مسئولان اهتمام بیشتری داشته باشند، نباید شرایطی فراهم شود هر کسی به راحتی بتواند به منابع طبیعی تعرض کند و این مسائلی است که مردم نسبت به آن گله دارند و حتی نهادهای دولتی و مراکز قدرت نیز باید بدانند که دیگر نمی توانند به راحتی به  منابع طبیعی دست اندازی کنند.

کریمی اول گفت:در بخش کشاورزی زمین‌های مستعد کشاورزی داریم طرح زهکشی باید با سرعت بیشتری در استان پیگیری شود همچنین مردم انتظار دارند موضوعاتی مثل سدنرماب به سرانجام برسد.

وی افزود: افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی و انجام چنین پروژه‌هایی باعث می شود که دیگر جوانان ما برای کار به استان های قم و تهران نروند و حتی از دیگر استان های کشور پذیرای نیروی کار باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آیت الله رئیسی انقلاب اسلامی خدمت به مردم روحیه جهادی دولت سیزدهم کریمی اول آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود