Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایطی که دشمنان همچنان تلاش می‌کنند تا با ترفندهای مختلف به کشورمان ضربه وارد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سردار محمدجواد زاده‌کمند صبح امروز به همراه سردار اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل و جمعی از مدیران و فرماندهان در منزل خانواده شهید سبزعلی محمدی از شهدای مرزبانی کشور و جانباز روشن دل رضا صادق زاده حضور یافته و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 3400 شهید استان اردبیل، جامعه ایثارگری را چشم و چراغ نیروهای مسلح عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از بزرگترین سرمایه‌های خود گذشتند و با تمام وجود در برابر دشمنان این مملکت ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار شهادت یک‌ وظیفه است بیان کرد: تمام دستاوردهای این نظام و مملکت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان را در بین آحاد مردم، بخصوص جوانان امروز و نسل‌های آینده ترویج داده و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.

دولت‌مردان در استان بوشهر با آرمان‌های شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردندتبریک سازمان لیگ به مناسبت روز پزشک و تقدیر از شهدای مدافع سلامتآیین تکریم خانواده شهدای سلامت استان تهران برگزار شدیادواره شهدای شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی ذوب آهن اصفهان

زاده‌کمند تصریح کرد: با گذشت چندین سال از جنگ‌ایران و عراق، دشمنان همچنان تلاش می‌کنند تا با ترفندهای مختلف به کشورمان ضربه وارد کنند و وظیفه ما در این جنگ امروزی که به عنوان جنگ نرم می‌توان از آن نام برد این است که وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم‌.
 
معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما برپایه خون شهداست و سربازان ما در تمام نقاط و مرز و بوم کشور به صورت شبانه روزی از خاک کشورمان حفاظت و پاسداری می‌کنند و ادامه دهنده راه شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند‌.

انتهای پیام/142/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران