Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفرعلیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، طی پیامی فرارسیدن هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 نامگذاری هفته اول شهریور ماه به نام هفته دولت ، یادآور نام و یاد شهیدان والامقام، رجایی ، باهنر و تمامی کسانی است که دلسوزانه در راه خدمت به جامعه اسلامی انسانیت را به تصویر کشیده و مسیر رشد و ترقی ، عمران ، آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور را هموار نموده اند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه دولتمردان ما تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با هدفی راسخ و همتی استوار در مسیر اعتلای ایران اسلامی و آرمان های امام راحل عظیم الشان، در کمال دلسوزی با تکیه بر توانایی زنان و مردان این مرز و بوم تلاش می کنند تا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش به منصه ظهور برسانند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، و آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی دولتمردان دولت مردمی و ایران قوی، هفته دولت را به تمامی همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان ها، کلیه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و تمامی تلاشگران عرصه خدمت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق خدمت صادقانه، جهادی و شایسته همگان را برای تحقق آرمان های انقلاب و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام