Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم فلاحی دوست به تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (eoc) جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر مفقود شدن مرد جوان در ارتفاعات تنگ ارزن مشرف به روستای باباحاجی در دنا اشاره کرد و گفت: بلافاصله تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر این شهرستان متشکل از ۲ تیم امداد و نجات کوهستان و یک تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) به پشتیبانی ۲ تیم امداد و نجات مستقر در پایگاه کوهستان این جمعیت با استفاده از ۳ خودروی امدادی به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این عملیات که بیش از ۱۵ ساعت به طول انجامید، با تشکیل جلسه ستاد بحران شهرستان و هماهنگی نیروی انتظامی و پلیس ۱۱۰ عملیات جستجو و نجات را از چند نقطه احتمالی از بامداد دیروز، سه شنبه یکم شهریور آغاز شد و با توجه به اظهارات خانواده و مسیر‌های احتمالی بازگشت فرد به خانه، عملیات جستجو و نجات ادامه پیدا کرد.

فلاحی دوست می‌گوید: با تلاش و جستجوی بی وقفه نجاتگران و با تشخیص و نشان گذاری سگ‌های زنده یاب جمعیت هلال احمر، سرانجام فرد گمشده ساعت ۱۴ دیروز در ارتفاعات و در شعاع ۳ کیلومتری روستای باباجی پیدا شد.

به گفته سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه وو بویراحمد؛ فرد گمشده دارای بیماری زمینه‌ای دیابت بود و به دلیل افت فشار و توان جسمی از حرکت باز ایستاده و بین ۲ صخره در بالای کوهستان بیحال گرفتار شده بود.

او ادامه داد: با تلاش نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر این فرد به محل امن منتقل و بعداز ارائه کمک‌های اولیه و بازتوانی و ارائه مواد غذایی در صحت و سلامتی به خانواده اش تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان