Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک اقتصادنوین موفق شد برای دومین سال پیاپی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار مشتریان در سال 1400 سودی مازاد بر سود علی‌الحساب (سود قطعی) پرداخت کند. عملکرد درخشان این بانک در عملیات واسطه‌گری پولی که در نتیجه رشد قابل‌توجه در سپرده‌ها و دیگر منابع، اعطای تسهیلات مناسب با رعایت بهداشت اعتباری و مدیریت حاشیه سود رقم خورد، افزایش درآمد‌های مشاع و سود عملیاتی سال ۱۴۰۰ را در پی داشت و این زمینه را فراهم کرد تا این بانک بتواند در پاسخ به اعتماد سپرده‌گذاران و در راستای اجرای عملیات بانکداری اسلامی، برای دومین سال مالی متوالی مابه‌التفاوت سود قطعی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میزان مابه‌التفاوت سود قطعی سال ۱۴۰۰ بانک اقتصادنوین نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۲.۳ برابر شده است که بر اساس دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های بانک مرکزی ج. ا. ا محاسبه و به حساب سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوین واریز شد. گفتنی است، بانک اقتصادنوین که در سال ۱۴۰۰ بیشترین نرخ رشد در درآمد‌های مشاع را در میان تمامی بانک‌های بورسی داشته، روند سودآوری خود را در سال ۱۴۰۱ نیز ادامه داده و موفق شده در چهارماهه نخست سال جاری ۱۰هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال سود از محل عملیات واسطه‌گری پولی محقق کند. این عملکرد مناسب، نویدبخش روز‌های خوب برای سپرده‌گذاران و سهامداران این بانک است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک اقتصاد نوین بانک مرکزی بازار سرمایه بانک بانکداری الکترونیک بازار بانک اقتصادنوین سپرده گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند