Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: اگرچه زمان خدمت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود، اما الگو و اسوه شایسته‌ای برای همه دولتمردان شدند و دوره خدمتی این شهیدان بزرگوار مملو از خدمت، کار و ساده زیستی بود.

«سلمان اسماعیلی» تاکید کرد: هر اندازه مدیران بتوانند به آن سبک، روش و فرهنگ مدیریتی نزدیک شوند، موفق‌تر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش‌ اصحاب رسانه، اطلاع‌رسانی و پوشش این خدمات را برای امیدآفرینی به مردم مهم و ارزشمند دانست و افزود: آغاز هفته دولت در این شهرستان با ۲ پروژه فرهنگی، نشان از نقش، سهم و اهمیت مقوله فرهنگ دارد.

فرماندار ویژه ملایر طلیعه هفته دولت با پروژه‌های فرهنگی در نقاط کمتر برخوردار و حاشیه شهر را نشان از اهمیت فرهنگ در جامعه دانست و ادامه داد: گفتمانی که امروز جمهوری اسلامی پرچمدار آن است، گفتمان فرهنگی است.

اسماعیلی فرهنگ را وجه تمایز جمهوری اسلامی عنوان و بیان کرد: این امر یک پیام از برنامه‌های فرهنگی ما در ملایر بود و توجه به نقاط کمتر برخوردار و حاشیه شهر دومین پیام برنامه‌های هفته دولت است.

وی کارنامه مدیریتی این شهرستان را درخشان دانست و افزود: پروژه‌های متعددی در ایام هفته دولت در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح خواهد شد و کارنامه مدیریتی این شهرستان درخشان است و در کنار آن همراهی خوب نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی را داریم. 

شهردار ملایر نیز گفت: عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی و خدماتی شهید احمدرضا احدی با هدف توسعه خدمت‌رسانی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی از سال ۱۳۹۸ آغاز شد.

«مجید فرجی» با بیان اینکه محله جویبار در محدوده بازآفرینی شهری واقع شده است، بیان کرد: فرهنگسرا برای امور فرهنگی کودک و نوجوان و ایجاد بازار روز یکی از نیازهای اصلی این منطقه بود.

وی ادامه داد: با وجود توقف پروژه به مدت یکسال، طبق تاکیدات رییس جمهور مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره، تکمیل این پروژه در اولویت شهرداری ملایر قرار گرفت.

شهردار ملایر مساحت این پروژه را ۷۰۰ متر مربع با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: این مجموعه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در سه طبقه احداث شده است.

فرجی بیان کرد: این مجموعه شامل یک طبقه فرهنگسرا، طبقه کتابخانه و هفت واحد تجاری است و همچنین ایجاد بازار روز در این محله یکی از نیازهای اصلی منطقه بود.

وی با اشاره به ضرورت احداث کتابخانه در شهرک ولیعصر(عج)، توسعه مراکز فرهنگی در سطح شهر را از اولویت‌های شهرداری دانست و ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بتوانیم ظرف طی سه سال آینده چند مرکز فرهنگی و کتابخانه در ملایر ایجاد کنیم.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح ملایر شهرداری ملایر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح ملایر هفته دولت افتتاح طرح ملایر شهرداری ملایر هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد عصر دیروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) در محل این مجتمع با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن داوری، فرماندار مشهد و علیزاده، مالک مجموعه‌ موج‌های آبی مشهد برگزار شد.

محمدرضا علیزاده، مدیر مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد در این مراسم اظهار کرد: بزرگ‌ترین جکوزی کشور را براساس نیازسنجی های موجود در مجموعه موج‌های آبی ایجاد کردیم. باتوجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد مخاطب ما را زائران و مسافران تشکیل می‌دهند، به همین منظور یک نیازسنجی دقیق انجام شد و متوجه شدیم قشر بالای ۴۵ سال ما که از این مجموعه استفاده می کنند نیاز به فضایی برای تفریح و البته ورزش دارند، به همین منظور تصمیم گرفتیم بزرگ‌ترین جکوزی کشور را هم در مجموعه آبی خودمان راه اندازی کنیم و خدمات جدیدی را به علاقه مندان ارائه دهیم.

وی افزود: این مجموعه افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه داشت که باتوجه به شرایط موجود امیدواریم پاسخگوی نیاز مراجعان محترم باشیم.  به طور متوسط ۶ ساعت و نیم میزبان هر فرد هستیم و تمام تلاش و امکانات خود را به کار می‌گیریم که بهترین امکانات را با بهترین شرایط در اختیار مراجعین بگذاریم.

نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در بخشی از این مراسم گفت: این پروژه که توسط موج‌های آبی بنا شده، نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. به عنوان مثال پشت بام‌ها فضاهایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای پرت مجموعه‌ها محسوب می‌شوند اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های درآمدی را داشت.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر