Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:58:15 GMT

جامعه ایثارگران چشم و چراغ نیروهای مسلح هستند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۴۶۰

جامعه ایثارگران چشم و چراغ نیروهای مسلح هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدجواد زاده‌کمند پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در منزل خانواده شهید سبزعلی محمدی از شهدای مرزبانی کشور و جانباز روشن دل رضا صادق زاده ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، اظهار کرد: جامعه ایثارگری چشم و چراغ نیروهای مسلح هستند.

وی افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از بزرگترین سرمایه‌های خود گذشتند و با تمام وجود در برابر دشمنان این مملکت ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار شهادت یک وظیفه است، بیان کرد: تمام دستاوردهای این نظام و مملکت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان را در بین آحاد مردم، بخصوص جوانان امروز و نسل‌های آینده ترویج داده و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.

زاده‌کمند تصریح کرد: با گذشت چندین سال از جنگ‌ایران و عراق، دشمنان همچنان تلاش می‌کنند تا با ترفندهای مختلف به کشورمان ضربه وارد کنند و وظیفه ما در این جنگ امروزی که به عنوان جنگ نرم می‌توان از آن نام برد این است که وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم‌.

وی خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما بر پایه خون شهداست و سربازان ما در تمام نقاط و مرز و بوم کشور به صورت شبانه روزی از خاک کشورمان حفاظت و پاسداری می‌کنند و ادامه دهنده راه شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند.

کد خبر 5571566

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اردبیل مهر انقلاب اسلامی ایران عراق جانبازان و ایثارگران بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل قزوین مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هرکس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: مسئولیت یک امانت الهی است و هر مدیر باید به تکلیف خود عمل کند، خدمت در بنیاد شهید علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمت‌گذاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی افزود: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و غیره به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است، خاطرنشان کرد: هر فردی که در گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد؛ بنابراین ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی گلزار و یادمان شهدا باشد.

حسنی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است، گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله میان فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است و وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاءها را رفع کنیم.

کد خبر 748383

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد