Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در جمع مدیران اجرایی استان همدان گفت: توسعه روابط منطقه‌ای به عنوان یکی از سیاست های کلان و موثر بر حل معضلات اقتصادی و سفر‌های استانی رییس جمهور به همه استان‌ها و نشان دادن رویکرد مردمی دولت، خدمت رسانی به محرومان و بیمه همه افراد از جمله اقدامات مناسب دولت در یکسال اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:دولت سیزدهم در مذاکرات با اقتدار و بدون هیچگونه اغماض و کوتاهی از منافع وارد این عرصه شد که امید می‌رود نتیجه مطلوب و موثر برای ملت به همراه داشته باشد.

 امام جمعه شهر همدان گفت: روحیه مردمی رییس جمهور به ویژه در سفر‌های استانی که متواضع بودن، اخلاق مداری، پایبندی به بسیاری از مسائل و در کنار مردم قرار داشتن  بسیار ارزنده است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی گفت: علاوه بر رییس جمهور دولت سیزدهم، دیگر مدیران اجرایی نیز در این رویکرد‌ها باید منسجم و به دنبال مردمی بودن آیت الله رییسی باید همه مدیران و مسئولان مردمی باشند.

او گفت: هفته دولت فرصتی برای بررسی نقاط ضعف و قوت، بررسی علل عقب افتادگی در اجرای برخی وعده‌ها و عوامل موفقیت در عمل در برخی وعده‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: علت برخی نقاط ضعف در وعده‌های داده شده دولت در استان همدان برای تامین مسکن و اشتغال باید مطالعه و بازشناسی شود تا بتوان از فرصت سه ساله باقی مانده برای رفع این مشکل استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی گفت: طرح آبرسانی به همدان سال ۸۳ به همدان مصوب شد این بدان معناست که در اوایل دهه ۸۰ مشکل آب این استان پیش بینی شده بود بنابراین علت جدی گرفته نشدن این موضوع تاکنون ، باید بررسی و مطالبه شود.

او گفت: برنامه های اجرا شده در انتقال آب قابل پیش بینی نبود و باور نداشتم که دولت تا دی بتواند این طرح را اجرایی کند، اما کار بزرگی و خوبی اتفاق افتاده و این طرح پیشرفت خوبی داشته است.

 امام جمعه شهر همدان گفت: هر چه دولت به فرهنگ، نظام ارزش ها، هنجار‌ها و سنت‌های اخلاقی و دینی جامعه پایبند باشد اسلامی‌تر است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت سیزدهم نماینده ولی فقیه استان همدان همدان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش  در مراسم افتتاح 8 هزار و 404 واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی 10 هزار و 221 واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وی با اعلام این‌که  فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد، افزود: عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است. آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی 3.8 در سال 1399 به مثبت 4.8 در سال گذشته خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم