Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:01:37 GMT

مسائل کشور نباید دور از چشمان تیزبین مردم حل شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۹۶۲

مسائل کشور نباید دور از چشمان تیزبین مردم حل شود

ایسنا/مازندران استاندار مازندران در نخستین روز از هفته دولت با بیان اینکه مردمی کردن سیاست های اجرایی یکی از مولفه های اصلی دولت سیزدهم است گفت: این دولت اعتقاد دارد که مسائل کشور نباید دور از چشمان تیزبین مردم حل شود چرا که مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

سید محمود حسینی پور نوری، در حاشیه حضور در گلزار شهدا ملا مجدالدین شهر ساری در نخستین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت شهید رجایی پایه اصلی دولت مردمی بود، اظهار کرد: دولت شهید رجایی الگو و شاخص اصلی همه دولت هاست؛ اینکه چقدر دولت های بعدی توانستند مولفه های آن را رعایت کنند، بماند اما ولایت مداری، مردم داری، ساده زیستی از جمله مولفه های دولت شهید رجایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران با اشاره به تقارن هفته دولت و ماه محرم خاطرنشان کرد: ظلم ستیزی یکی از مهمترین شاخصه های پیام عاشورا است.

حسینی پور اقتدار در مذاکرات هسته‌ای از مولفه های اصلی دولت سیزدهم است، افزود: از ابتدای شروع دولت سیزدهم روال سیاسی آن تغییر پیدا کرد و کرنشی که در مقابل جریان غربی در دولت قبل ایجاد شده بود را برهم زد.

وی گفت: دولت سیزدهم تصمیمات مهمی را در خصوص ارتقای فعالیت های هسته ای اتخاذ و اجرا کرد و به زودی شاهد خبرهای خوبی خواهیم بود.

استاندار مازندران با اشاره به جراحی اقتصادی و هدفمندسازی توزیع یارانه ها علیرغم تصمیم بسیار سخت در دولت سیزدهم تاکید کرد: مردمی کردن سیاست های اجرایی دولت یکی از مولفه های اصلی دولت سیزدهم است، این دولت اعتقاد دارد که مسائل کشور نباید دور از چشمان تیزبین مردم حل شود چرا که مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

حسینی پور با اشاره به حضور هیات دولت در استان مازندران گفت: این استان رتبه دوم بودجه سفر استانی رئیس جمهور در کل کشور با رقمی بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد را کسب کرد که تصمیم گیری و بخشی از آن پرداخت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی هفته دولت 1401 استاندار مازندران دولت سیزدهم اصلی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از اختصاص و هزینه ۵.۵ میلیارد یورو برای بهبود وضع هوا و کاهش گازهای مشعل در کشور خبر داد.

علی سلاجقه در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط‌ زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد