Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز دولت و در جمع خبرنگاران گفت:  در جلسه امروز دولت خبر سه برابری شدن مدال‌های طلای نوجوانان در مسابقات المپیاد جهانی اعلام شد و ما سال گذشته 7 مدال و امسال این تعداد به 20 رسید و دولت معتقد است باید قدر جوانان نخبه دانسته شود و حمایت از آنان صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسه هیات امنای بنیاد ملی نخبگان بعد از 11 سال، روز گذشته به ریاست رییس‌جمهور برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشور در حمایت از نخبگان تشکیل شد.

سخنگوی دولت بیان کرد: وزیر نیرو گزارش اقدامات برای حل مشکل آبرسانی را ارایه کردند و این مشکل بیش از 15 سال پیشرفت قابل قبولی نداشته و با تلاش شبانه روزی دولت کار پیش می‌رود و باید منتظر شمارش معکوس حل این مشکل در همدان باشیم و دولت تمام توان خود را بکار گرفته است. هم‌چنین با قدامات جهادی مشکل تامین آب شرب شهرکرد نیز حل شده است.

بهادری جهرمی هم‌چنین بیان کرد: دولت با اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سال 1401 موافقت کرد که این مبلغ به سطح 2 میلیارد ریال افزایش یابد.

ادامه دارد...

 

منبع: فردا

کلیدواژه: دولت حل مشکل آب بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یازدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

او گفت: این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع یازدهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد. شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • لزوم بازتعریف نقش دولت در همگرایی نخبگان
  • دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس