Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر چهارشنبه با همراهی معاون وزیر نفت و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در دیدار با حجت الاسلام دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تشریح عملکرد یکساله و تاکید بر توجه ویژه دولت به توسعه و پیشرفت استان اظهار داشت: امسال در هفته دولت به نسبت سال گذشته جهش بسیار زیادی را در حوزه کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات مردم در دولت گذشته افزود: در دولت گذشته حتی واردات واکسن هم به FATF گره زده شد و در همه امور به دنبال لبخند غرب بودیم اما در این دولت بدون وابستگی به غرب کار پیش رفته و مذاکرات نیز ادامه دارد ان‌شاء‌الله تمام این اقدامات دولت سیزدهم مورد رضایت رهبر معظم انقلاب، مردم و روح مطهر امام و شهدا قرار گیرد.

استاندار هرمزگان گفت: امروز سه پروژه مهم در استان شامل نیروگاه خورشیدی، پروژه‌های شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و همچنین پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: مقامات کشوری هم برای افتتاح پروژه‌های هرمزگان وارد این استان خواهند شد که این مطلب نشانگر اهمیت استان و ظرفیت‌های بی نظیر هرمزگان در عرصه ملی است.

دوستی با تاکید بر وحدت موجود در استان میان مسئولان گفت: حمایت‌های ویژه نماینده ولی فقیه در استان از مسئولان دولتی بسیار دلسوزانه و پدرانه است، در توسعه و پیشرفت استان همه مسئولان استان متفق القول هستیم و منافع ملی و استان هرمزگان دنبال و پیگیری می‌شود.

کد خبر 5571660

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی دوستی استانداری هرمزگان هفته دولت بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل قزوین مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد