Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزش طوفان شن در شرق استان کرمان باعث بسته شدن تعدادی از راه‌های روستایی و کاهش دید به کمتر از ۱۰۰ متر در محورهای مواصلاتی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، وزش طوفان شن از ساعتی پیش در بخش نگین کویر آغاز شده و در حال حاضر راه ارتباطی پنج روستای دهستان چاهدگال در شرق استان کرمان مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزش طوفان همچنین باعث کاهش شعاع دید در محورهای مواصلاتی این بخش شده و شعاع دید به کمتر از 100 متر رسیده است.

هواشناسی استان کرمان برای امروز وزش باد و گرد و خاک به ویژه برای مناطق شرقی استان کرمان و احتمالاختلال تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمان به سیستان و بلوچستان و نهبندان را پیش‌بینی کرده و اعلام کرده این شرایط جوی تا پنجشنبه در استان کرمان حاکم است.

امیر آزاد بخشدار بخش نگین کویر فهرج با اشاره به آغاز طوفان شن از ساعتی پیش در این بخش اظهار داشت: شدت طوفان در دهستان چاهدگال بخش نگین کویر فهرج از شدت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر راه ارتباطی پنج روستای دهستان چاهدگال مسدود شده و نیاز به بازگشایی دارند، گفت: وزش طوفان باعث کاهش شعاع دید در این بخش شده و عبور و مرور ساکنان روستاهای این بخش با مشکلات جدی روبه‌رو است.

بخشدار بخش نگین کویر فهرج با اشاره به اینکه شعاع دید در محورهای مواصلاتی این بخش به کمتر از 100 متر رسیده است، افزود: از ساکنان این بخش درخواست داریم تا فروکش کردن طوفان از ایاب و ذهاب غیرضروری خودداری کنند.

سفر استانی دولت به کرمان| قول مهم رئیس جمهور به مردم بم/‌‌ حضور ‌در جمع مردم روستای کروچان در طوفان شن + فیلمطوفان شن محور بم - کرمان را مسدود کردطوفان شن جاده انار ـ یزد را مسدود کرد

حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه برای امروز وزش باد و گرد و خاک به ویژه برای مناطق شرقی استان کرمان پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: این شرایط جوی تا پنجشنبه در استان کرمان حاکم است.

وی با بیان اینکه شدت وزش باد و گرد و خاک در شرق استان کرمان نسبت به سایر مناطق استان بیشتر است، گفت: احتمال طوفان شن و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: احتمالاختلال تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمان به سیستان و بلوچستان و نهبندان وجود دارد.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا استان کرمان آب و هوا استان کرمان شرق استان کرمان بخش نگین کویر وزش طوفان شعاع دید پیش بینی طوفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود

اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کردند روند قوی فعلی اقتصاد جهانی، پیامدهایی برای قیمت نفت خواهد داشت و احتمالا قیمت نفت را در دامنه محدودی نگه می‌دارد.

به گزارش ایسنا، تعداد۵۰۰  شرکت کننده در نظرسنجی رویترز، پیش بینی کردند رشد تولید ناخالص داخلی جهانی امسال می‌تواند به ۲.۹ درصد برسد. این به معنای آن است که بانک‌های مرکزی با دشواری زیادی برای آغاز کاهش نرخ‌ها به سختی مواجه خواهند شد و به این ترتیب، هزینه‌های استقراض برای مدت طولانی‌تری بالا باقی می‌ماند.

ناتان شیتس، اقتصاددان ارشد جهانی موسسه مالی سیتی به رویترز گفت: ما همچنان از تاب آوری اقتصاد جهانی شگفت‌زده می‌شویم. اکنون، بخشی از این شگفتی این است که با انتظارات ضعیف وارد سال شده‌ایم، فکر می‌کردیم که امسال، کاهشی در نرخ بهره انجام خواهد شد. تاکنون، رشد اقتصاد جهانی را در تعدادی از کشورها از جمله اقتصادهای بزرگی مانند آمریکا، چین و تا حدودی اروپا مشاهده کرده‌ایم. بنابراین، رشد اقتصادی قوی به نظر می‌رسد.

در نتیجه، پیامدها برای تقاضا برای نفت متفاوت است. از یک سو، رشد اقتصادی قوی منجر به افزایش تقاضا برای نفت می‌شود. از سوی دیگر، نرخ‌های بهره بالاتر به تورم بالا کمک می‌کند که به رشد تقاضا برای نفت ضربه می‌زند و نفت برنت و وست تگزاس اینترمدیت را بدون هرگونه تشدید در خاورمیانه که عرضه را تهدید کند، در دامنه قیمتی محدودی نگه می‌دارد.

تحلیلگران بانک جی پی مورگان هفته گذشته اعلام کردند فراتر از افزایش کوتاه مدت قیمت نفت بر اثر عوامل ژئوپلیتیکی، سناریوی ما برای قیمت نفت برنت تا پایان ماه مه، ۹۰ دلار در هر بشکه مانده است.

ویکتور کاتونا، تحلیلگر شرکت کپلر گفت: اگر یک اختلال غیرقابل پیش‌بینی در عرضه بوجود آید به عنوان مثال، صادرات لیبی دچار وقفه شود یا زیرساخت بندری روسیه هدف حملات پهپادی اوکراین قرار بگیرد، قیمت نفت در آن صورت، قطعا به مرز ۱۰۰ دلار در هر بشکه صعود خواهد کرد.

بانک جهانی هفته گذشته هشدار داد در صورت بروز چنین رویدادی، قیمت نفت ممکن است به ۱۰۰ دلار در هر بشکه برسد که به تورم پایدار کمک می‌کند.

بر اساس گزارش اویل پرایس، ایندرمیت گیل، اقتصاددان ارشد بانک جهانی گفت: تورم جهانی، شکست ناپذیر مانده است. کلید اصلی کاهش تورم، کاهش قیمت کالاها است که به مانع برخورد کرده است. این به معنای بالاتر از حد انتظار ماندن تورم در سال جاری و آینده است. دنیا در مقطع آسیب پذیری قرار دارد. یک شوک انرژی بزرگ می‌تواند بخش عمده پیشرفت حاصل شده در کاهش تورم طی دو سال اخیر را تضعیف کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت