Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن  افشارچی روز چهارشنبه در آغاز هفته دولت و در جلسه شورای اداری استان با اشاره به مردمی بودن دولت سیزدهم افزود: شجاعانه ترین حرکت و تصمیم دولت این بود  که استراتژی حرکتی خود را از تحریم صرف به رفع و مقابله با آن قرار داد.

وی با بیان اینکه اضافه شدن مقابله با تحریم اتفاقات مثبتی را در مجموعه حرکتی کشور به دنبال داشته است، اظهار داشت: بر این اساس ۵۰ درصد انرژی سیستم دیپلماسی کشور به سمت اقتصادی پیش رفته است، بطوریکه کشورمان در تعامل با کشورهای منطقه به سوی مثبت شدن تراز تجاری حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه دولت برای کنترل تورم تلاش زیادی انجام داده است و کنترل تورم را به رغم حذف ارز ترجیحی به عنوان اصلی ترین دلیل ایجاد تورم کلید زد، ادامه داد: این موضوع به کاهش  نقدینگی در جامعه منجر خواهد شد و امیدواریم تورم نیز کنترل شود.

وی با اشاره به اینکه زنجان استان صنعتی بوده بطوری که ۳۶ درصد اقتصاد استان صنعت، ۱۵ درصد کشاورزی، ۱۰ درصد خدمات و مابقی دیگر بخشها است، گفت: استان زنجان رتبه ۱۶ استان صنعتی و رتبه ۲۲ کشاورزی کشور را دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه تعامل خوب استان به گره گشایی کارها منتهی شده است، اضافه کرد: مدیران دستگاههای اجرایی به این مهم توجه کنند که آیا انرژی به کار گیری شده متناسب با سرعت است چرا که تعلل می تواند دستیابی به اهداف را با مشکلاتی مواجه کند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مدیران استانی باید توجه به کارهای ترسیم شده و پیشبرد آنها باشد، اضافه کرد: انتظار بر این است که مدیران استانی این دغدغه مندی را همواره در سرلوحه کاری و برنامه ای خود قرار دهند و لحظه ای از آن دریغ نکنند.

این مسوول با بیان اینکه مدیران استانی ملزم به پاسخگویی به رسانه های گروهی بوده و در این راستا روابط عمومی ها بیش از گذشته باید فعال باشند، ادامه داد: در صورت نقدهای غیرمنصفانه نیز به این مهم باید دید مثبتی داشت و به رفع مشکل پیش آمده نیز توجه کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای سرعت بخشی به کارها راه اندازی سیستم الکترونیک آثار مثبتی به دنبال دارد، گفت: توجه به داده های آماری و راستی آزمایی آنها می تواند به جدیت بیشتر انجام کارها منتهی شود و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

افشارچی با بیان اینکه مدیران در صورت انجام کاری باید با زیر مجموعه خود هماهنگ باشند، افزود: باید توجه داشت که بیشتر مشکلات در لایه های میانی مخفی هستند و در این راستا تلاش ها به رفاه و خوش بینی مردم منتهی شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاههای اجرایی استان با تلاش بیشتر، عموم مردم را به آینده امیدوارتر می کند، گفت: یکسال فرصت خوبی برای ارزیابی کارها انجام گرفته و رفع اشکالات احتمالی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاری بصورت سیستماتیک می شود، ادامه داد:  بر این مبنا اطلس سرمایه گذار ی استان در دست تدوین است که طی یکسال گذشته اقتضایی حرکت شده است و از این پس به محدودیت هایی توجه بیشتری خواهد شد.

۲۰ میلیون متر مکعب فاضلاب تصفیه شده در زنجان تولید  می شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان دیگر پذیرای صنایع آب بر و انرژی بر نخواهد بود و به مسائل زیست محیطی نیز حساسیت ویژه ای خواهد شد، ادامه داد: در زمان حاضر استان در حلقه دوم کنار پایتخت قرار دارد و در واقع مورد اقبال سرمایه گذاران هستیم.

افشارچی با اشاره به اینکه استان در حوزه استحصال آب برنامه ریزی کرده است و امیدواریم نمایندگان استانی پای کار باشند، افزود: تا ۲ ماه آینده ۱۵ تا ۲۰ میلیون مترمکعب پساب یعنی فاضلاب تصفیه شده در استان تولید خواهد شد که جوابگوی نیاز صنعت استان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه از این پس صنایع استان باید به گونه ای حرکت کنند که بجای استفاده از آب شرب، آب تصفیه شده را مورد توجه قرار دهند، گفت: در حوزه آبخیزداری نیز اقداماتی در حال انجام است که یکی از بزرگترین پروژه های این بخش نیز در استان در دست اتمام است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان ابهر قراردادی با بخش خصوصی منعقد شده است و با اجرایی شدن آن برای تامین آب صنایع آببر این شهرستان مفید خواهد بود، گفت: این استان در حوزه ساخت مسکن ملی عملکرد خوبی دارد و در این خصوص باید انرژی بیشتری صرف شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه عمران شهری پیشانی حرکتی و نشان دهنده سرعت حرکت جهادی استان است، گفت: در این حوزه نیز با همکاری شوراها و شهرداران اقداماتی در دست انجام و صنعتی شدن استان موجب شده نسبت درآمد به مصارف استان حدود ۷۱ درصد است.

وی با اشاره به اینکه کاهش تورم به معنای از بین رفتن گرانی نیست خاطرنشان کرد: تورم به این معنی است که از سرعت گران شدن کاسته و کنترل شود که در این زمنیه تورم استانی ۱۲ ماهه منتهی به ماه گذشته ۱۳ درصد اعلام شده است.

برچسب‌ها هفته دولت استانداری زنجان محسن افشارچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استانداری زنجان محسن افشارچی هفته دولت استانداری زنجان محسن افشارچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجوی یزدی که در یکی از ارگان‌های دولتی نیز مشغول به کار آموزی شده است اولین حقوق دریافتی خود را به آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   این دانشجو با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۵ میلیون تومان، اولین حقوق دریافتی خود را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   وی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت: این مبلغ را جهت خشنودی خداوند و افزایش خیر و برکت در زندگی و کار خود اهدا کرده و امیدوارم هر ساله بتوانم مبالغ بیشتری را به این کار خیر اختصاص دهم.

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد