Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر رشت گفت: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت و همچنین ایجاد فضای مناسب کسب و کار در بازارچه های سطح رشت جزو اولویت ها شورا و شهرداری رشت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسین واثق کارگرنیا به همراه سرپرست شهرداری رشت در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اظهار کرد: شورای ششم رشت به خانواده ایثارگر، جانبازان و شهدا نگاه ویژه ای دارد و برای رفع مشکلات این بخش از جامعه که به گردن همه ما حق بزرگی دارند ،از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت افزود: شورای ششم از ابتدای شروع فعالیتش نسبت به این مهم اهتمام داشته است و هر چند  در این مسیر کارشکنی هایی توسط برخی انجام می شد ،اما خوشبختانه در حال حاضر روند خوبی را طی می کند و در تلاشیم تا به زودی تمامی این افراد از حق قانونی خود بهره مند شوند.

کارگرنیا به لزوم مناسب سازی فضای شهری به منظور سهولت بخشیدن به تردد جانبازان عزیز در شهر اشاره کرد و گفت: این مهم نیز جزو برنامه های حوزه مدیریت شهری رشت است.

سرپرست شهرداری رشت هم در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تعریف فعالیت‌های مشترک بین بنیاد شهید و شهرداری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد: مناسب‌سازی فضای شهری به ویژه برای ایثارگران و جانبازان مقوله مهمی است که باید در سطح شهر اتفاق بیافتد و شهرداری رشت برای تحقق این امر تلاش می‌کند.

محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از شورا و شهرداری رشت از مشکلات و چالش‌های جامعه ایثارگری سخن گفت و عنوان کرد: تعامل بیشتر بین شهرداری و بنیاد شهید در خصوص ایثارگران امری است که بدون شک نتایج درخشان و قابل توجهی را به بار خواهد آورد.

داوطلب احداث خانه ایثار و خانه ایتام در نقاط مختلف شهر رشت را خواستار شد و اذعان کرد: در نظر داریم جهت بهسازی معابر و جداول برای تردد آسانتر جانبازان و ایثارگران و مناسب‌سازی فضاهای شهری رایزنی و تبادل نظر بیشتری با شهرداری رشت برقرار کنیم تا اهداف مورد نظر زودتر عملیاتی شود.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس شورای شهر رشت نیروهای ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تأمین مسکن تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری مسکونی به صورت موردی یا معرفی ادارات راه و شهرسازی استان‌ها به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع‌هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در این راستا تا کنون هزار ۱۱۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده، گفت: ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

حسینی در انتها یادآور شد: گفتنی است آن دسته از ایثارگرانی که از خدمات دولتی، زمین شهری و مسکن دولتی استفاده نکردند مشمول این طرح می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن