Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:19:56 GMT

تمدید تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ایران از سوی AFC

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۰۹۰۱

تمدید تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ایران از سوی AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا از تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، کارگروه صدور مجوز باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در چهارمین جلسه خود که امروز برگزار شد، از اتحادیه‌های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به دلیل توانایی‌هایشان برای تطبیق سیستم‌های مجوز باشگاه‌هایشان با تغییرات فصل جدید رقابت‌های باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمجید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقررات به روز شده مجوز باشگاه های AFC (نسخه ۲۰۲۲) در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ لازم الاجرا شد که هنگام اعطای مجوز به باشگاه های شرکت کننده در مسابقات باشگاه‌های AFC از فصل۲۴-۲۰۲۳ به بعد قابل اجرا هستند.

حمد محمد الجنیبی مسئول صدور مجوز در سخنرانی افتتاحیه از تلاش‌های برخی کنفدراسیون ها در این زمینه تقدیر کرد.

الجنیبی گفت: من می خواهم از تلاش های جمعی برای بالا بردن سطح حرفه ای در فوتبال باشگاهی آسیا علی‌رغم چالش ها قدردانی کنم. مجوز باشگاه‌ها بیش از یک دهه پیش در آسیا معرفی شد و همچنان نقش مهمی در ارتقای استانداردهای ورزش ما در این قاره دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در طول این دوره تغییرات زیادی کرد و من مطمئن هستم که این تحولات، فوتبال آسیا را در مسیر درست هدایت خواهد کرد و موضع AFC را به عنوان یک کنفدراسیون نمونه مجدداً تایید خواهد کرد.
 
این گروه تصمیم گرفت که تعلیق اعمال شده برای کمیته مجوز باشگاه‌های فدراسیون فوتبال تاجیکستان را پس از اصلاح بیشتر نقص‌ها حذف کند.
 
در ادامه، کارگروه با تمدید تعلیق مجوز باشگاه‌های فدراسیون فوتبال ایران تا رفع تمام نواقص موافقت کرد.
  
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز باشگاه مجوز باشگاه ها صدور مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج