Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@14:53:21 GMT

لسترسیتی باز هم پیشنهاد چلسی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۰۹۰۶

لسترسیتی باز هم پیشنهاد چلسی را رد کرد

این باور وجود دارد که چلسی قصد فراتر رفتن از پیشنهاد ۷۰ میلیون پوندی به علاوه پاداش‌ها را ندارد و لستر نیز راضی نمی‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، برندن راجرز سرمربی لسترسیتی تأیید کرد که این باشگاه سومین پیشنهاد چلسی برای جذب وسلی فوفانا را رد کرده است.

آخرین پیشنهاد چلسی به ارزش ۶۰ میلیون پوند به علاوه افزودنی‌ها گزارش شده که برای لسترسیتی به تازگی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه چلسی که در این پنجره دو تن از مدافعان اصلی خود یعنی آنتونیو رودیگر و آندرس کریستینسن را از دست داده، به سختی تلاش می‌کند تا یک مدافع خوب به خدمت بگیرد.

البته آبی‌های لندن موفق شدند چندی پیش، کالیدو کولیبالی مدافع سابق ناپولی را به خدمت بگیرند. با این حال توماس توخل معتقد است که این بازیکن سنگالی نمی‌تواند تمام نیازهای چلسی در خط دفاع را برآورده کند و این تیم احتیاج دارد مدافع دیگری نیز به خدمت بگیرد.

چلسی پیش از این تلاش زیادی برای جذب ژولس کانده از سویا انجام داد. مدافع فرانسوی که در لالیگا بازی می‌کند، تمایل زیادی داشت به چلسی بپیوندد اما باشگاه بارسلونا در لحظه‌های آخر وارد مذاکره شد و توانست این بازیکن را هایجک کند.

حالا چلسی هدف جدیدی در نقل و انتقالات در نظر گرفته است. وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی لسترسیتی است که به دلیل نمایش‌های درخشان خود مورد توجه توماس توخل قرار گرفته. با این حال برندن راجرز، سرمربی لستر در برابر انتقال مدافع خود مقاومت می‌کند و روباه‌ها نیز نمی‌خواهند به سادگی قید مدافع خود را بزنند.

لسترسیتی آخرین پیشنهاد ارسالی از سوی چلسی را بلافاصله رد کرده است. ظاهراً پیشنهادهای چلسی با شرط و شروط زیادی همراه بوده و در واقع ارزش کلی معامله، لزوماً چیزی نبود که در واقعیت نصیب لسترسیتی می‌شد. در حال حاضر این باور وجود دارد که چلسی قصد فراتر رفتن از پیشنهاد ۷۰ میلیون پوندی به علاوه پاداش‌ها را ندارد.

کد خبر 599266

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چلسی چلسي تیم فوتبال چلسی لسترسیتی نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت