Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با موضوع"ورزش شهروندی " خبر داد و گفت: از تمامی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ‌ها دعوت می کنیم با حضور در این رویداد و ارائه طرح های خلاقانه و مبتکرانه، به توسعه ورزش شهروندی و ایجاد سلامت و نشاط در جامعه کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین اوجاقی گفت: هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با نام اینو اسپرت(InnoSport) با همکاری دبیرخانه "تهران هوشمند" در سه محور"استفاده از ابزارهای نوین به منظور ترغیب و توسعه فعالیت های بدنی شهروندان"،" استفاد ه از ابزارهای نوین به منظور معرفی، اطلاع رسانی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی" و "پایش و کنترل تأسیسات و نگهداشت مجموعه های ورزشی" برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: گسترش ورزش شهروندی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی از اهداف این سازمان است و برای دستیابی به آن، نیازسنجی و شناسایی چالش های موجود، ضرورتی است که می تواند نقشه راه آینده را به خوبی ترسیم کند.
وی ادامه داد: در این راستا، مهم ترین مشکلات و چالش ها در عرصه ورزش شهروندی و نیز مجموعه های ورزشی تحت پوشش سازمان شناسایی شد. از سوی دیگر، لزوم تحقق منویات رهبری، زمینه برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپی را فراهم آورد.
اوجاقی به برگزاری دو رویداد مشابه در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: در سنوات قبل نیز دو رویداد فناورانه در حوزه ورزش شهروندی با نام های" ورزشی شو" و " اسپورتک" برگزار شده بود.
وی ادامه داد:  اپلیکیشن "اینوگام " که در روزهای سخت کرونایی کمک بسیار موثری برای تشویق و ترغیب اقشار مختلف به ورزش بود، نتیجه برگزاری چنین رویدادهایی است.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: ما برای دستیابی به اهداف سازمان ورزش در راستای سیاست های کلان شهرداری و تحقق تدابیر مدیریت شهری، با تمام توان، از استارت آپ هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، حمایت خواهیم کرد.
اوجاقی با اشاره به برگزاری مجازی این رویداد، حضور استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان  را آزاد و رایگان برشمرد و افزود: علاقمندان می توانند به منظور ارائه طرح، به نشانی BAHAM.TEHRAN.IR مراجعه کنند.
گفتنی است این رویداد از 5 شهریور آغاز و 12 شهریور، وبینار آشنایی و پرسش و پاسخ از طریق نشانی فوق انجام می شود. همچنین مهلت ارسال آثار تا 19 مهر ماه پیش بینی شده و نتایج ارزیابی ها، روز 26 مهرماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی اطلاع رسانی و بر گزیدگان برای دریافت جوایزی ارزنده، معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان ورزش شهرداری تهران ورزش شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»