Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:38:04 GMT

رسانه‌ها و خیرین بازوان توانمند نوسازی مدارس هستند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۱۱۶۵

رسانه‌ها و خیرین بازوان توانمند نوسازی مدارس هستند

قهرمان رحمانی روز چهارشنبه در دیدار با رییس و خبرنگاران ایرنا مرکز آذربایجان غربی افزود: اطلاعات شفاف، صحیح و سریعی که رسانه‌ها در زمینه چالش‌ها و نیازهای موجود جمع آوری و ارائه می‌کنند، می‌تواند مسوولان را در برنامه ریزی و حوزه عمل یاری کند.

وی با اشاره به تاثیر رسانه در مدیریت افکار عمومی، اظهار کرد: رسانه‌ها رکن چهارم جامعه دموکراسی هستند و امروز نگاه مثبت این رکن به جامعه موجب امید بخشی و امیدآفرینی در جامعه و پویش تفکر کارآفرینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی ادامه داد: در نوسازی مدارس استان در جهت  توسعه و افزایش سرانه نوسازی، گام‌های موثری برداشته شده و این موضوع در دولت مردمی سیزدهم روند رو به رشدی دارد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم خدمات مطلوبی در قالب تخصیص‌های اعتباری در بخش نوسازی و تجهیز مدارس ارائه شده است، گفت: این موضوع موجب ارتقای جایگاه این استان از نظر فضای آموزشی از رتبه ۳۰ به رتبه ۲۸ شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی یادآور شد: از نطر سرانه فضای آموزشی در استان با چالش‌هایی مواجه هستیم که با مصوبات سفر ریاست جمهور انتظار بهبود نسبی شرایط در زمینه سرانه بویژه در مناطق محروم مرزی وجود دارد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی دارای ۵۰۰۰ مدرسه با ۱۷ هزار کلاس فیزیکی است که ۶۸۰ هزار دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها مدارس آذربایجان غربی ارومیه رسانه دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان غربی ارومیه مدارس آذربایجان غربی ارومیه رسانه دولت سیزدهم آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در مراسمی که بمناسبت ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل ونقل و آموزش نکات ایمنی ترافیک وعبور و مرور بین دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های ارومیه برگزار شد، افزود: در مراسم امروز ۱۳مدرسه و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر حضور دارند که از آموزش‌های لازم ایمنی و ترافیکی بهره مند می‌شوند.   وی با اشاره به اینکه هدف از همایش ایمنیِ ترافیک دانش آموزان را افزایش حساسیت‌ها به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقا فرهنگ ترافیکی است، تصریح کرد: در مجموع ۲۸مدرسه در سطح استان آذربایجان غربی زیر پوشش طرح آموزش و ایمنی سازی مدارس حاشیه راه‌ها قرار گرفتند چراکه یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار برای کاهش میزان تلفات و آمار تصادفات رانندگی، نهادینه کردن موضوع ایمنی و فرهنگ ترافیکی و آموزش دانش آموزان حاشیه راه‌ها است.   مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی یاد آور شد: در قالب اجرای این طرح اقلام کمک آموزشی از جمله کیف، دفتر و لوازم التحریر، تجهیزات ایمنی، کتابچه‌های آموزشی در بین دانش آموزان توزیع و در کنار ان با بهره مندی از شیوه‌هایی همچون نمایش کودک و با بهره مندی از ابزار‌های کودک پسند مفاهیم مربوطه اموزش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند