Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:36:18 GMT

روسای ۵ دانشگاه علوم پزشکی کشور منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۱۲۲۹

روسای ۵ دانشگاه علوم پزشکی کشور منصوب شدند

وزیر بهداشت در ابلاغی و با اشاره به نامه دبیر کمیته صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هشتمین جلسه این کمیته، روسای ۵ دانشگاه علوم پزشکی کشور را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، بر اساس این احکام، دکتر آرش خجسته، دکتر حبیب غزنوی، دکتر محمدکاظم وکیل، دکتر ارسلان خالدی فر ، دکتر سعید گل فیروزی به ترتیب به عنوان روسای دانشگاه های علوم پزشکی هوشمند، زاهدان، فسا، شهرکرد، گلستان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
احکام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر آرش خجسته
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی هوشمند


پیرو ابلاغ شماره ۱۴۵۱/۱۰۰ مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۰ و با توجه به نامه شماره ۸۰۱۲/۱۴۰۱/دش مورخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۱دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب می‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.
امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

جناب آقای دکتر حبیب غزنوی
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان


پیرو ابلاغ شماره ۱۷۴۴/۱۰۰ مورخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۰ و با توجه به نامه شماره ۸۰۱۲/۱۴۰۱/دش مورخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۱دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان منصوب می‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.
امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.


جناب آقای دکتر محمدکاظم وکیل
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا


پیرو ابلاغ شماره ۱۲۳۲/۱۰۰ مورخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۰ و با توجه به نامه شماره ۸۰۱۲/۱۴۰۱/دش مورخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۱دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا منصوب می‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.
امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.


جناب آقای دکتر ارسلان خالدی فر
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد


پیرو ابلاغ شماره ۱۲۸۸/۱۰۰ مورخ ۰۱/۱۰/۱۴۰۰ و با توجه به نامه شماره ۸۰۱۲/۱۴۰۱/دش مورخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۱دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد منصوب می‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.
امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.


جناب آقای دکتر سعید گل فیروزی
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان


پیرو ابلاغ شماره ۱۵۵۷/۱۰۰ مورخ ۱۶/۱۱/۱۴۰۰ و با توجه به نامه شماره ۸۰۱۲/۱۴۰۱/دش مورخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۱دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان منصوب می‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جناب آقای دکتر منصوب می شوید ۱۰۰ مورخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران

(تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی