Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن لوکادیا احتمالا در لیست 20 نفره پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم قرار خواهد گرفت

با خروج تمیروف از لیست 20 نفره پرسپولیس، احتمالا لوکادیا جای او را خواهد گرفت.

به گزارش طرفداری، تمیروف از پرسپولیس جدا شد تا درنهایت یحیی به جذب مهاجم جدید رضایت دهد. تمیروف که حتی در لیست بازی پرسپولیس و فولاد هم حضور داشت و دقایقی هم برای سرخ پوشان به میدان رفت، درنهایت با تصمیم یحیی گل محمدی از پرسپولیس رفت تا جا برای جذب یک مهاجم خارجی دیگر باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به نظر می رسد با توجه به خروج نام تمیروف از لیست 20 نفره پرسپولیس برای رویارویی با آلومینیوم، لوکادیا مهاجم تازه وارد پرسپولیس جای او را بگیرد.

البته که طی چند روز اخیر خبرهای زیادی در سطح گسترده منتشر شده که این مهاجم آماده نیست و یحیی نباید از او استفاده کند. حالا باید دید درنهایت با توجه به حضور احتمالی لوکادیا در لیست بازی، گل محمدی به او (حتی به عنوان بازیکن تعویضی) میدان خواهد داد یا نه.

اخبار داغ 

استقبال درد دار بازیکنان سپاهان از پیام نیازمند و محمد قربانی! + تصاویر میرشاد ماجدی و تکذیب مذاکره با علی دایی برای نیمکت تیم ملی: از اول هم قصد برکناری اسکوچیچ را نداشتیم / فیلم تونی کروس و پاسخ به انتقاد اولی هونس از سبک بازی اش رائول خیمنز در نقش دزد دریایی! / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیست 20 نفره پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت