Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد و گفت: قرار است در هفته‌های بعد هم این روند ادامه داشته باشد.

بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در شرایطی آغاز شد که هفته اول به دلیل مشکلاتی که در بلیت فروشی وجود داشت بدون حضور تماشاگران برگزار شد، اما در هفته دوم برخی دیدار‌ها با حضور تماشاگران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال یکی از تاکیدات فیفا به فدراسیون فوتبال این بود که تماشاگران خانم هم باید در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشند، اما به دلیل این که زیرساخت‌های لازم برای حضور آن‌ها فراهم نشده بود، این تاکید فیفا اجرایی نشد.

با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای نخستین بار برای حضور در مسابقات لیگ برتر صادر شد و وزارت ورزش رسما اعلام کرد که در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس کرمان تعدادی از بانوان حضور خواهند داشت.

پیش از این بانوان برای دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی راه یافته بودند.

مجید شهیدی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: برای نخستین بار یکی از دیدار‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران خانم برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: بر این اساس با توجه به قانون استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها به دلیل کرونا و فروش ۲۸ هزار قطعه بلیت بازی استقلال و مس کرمان، قرار است در مرحله نخست حضور خانم‌ها در رقابت‌های لیگ برتر، تعداد محدودی از هواداران خانم با تهیه بلیت از طریق سامانه فروش بلیت رقابتها، دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند.

وی افزود: این تماشاگران از در شرقی و پس از گذر از گیت کنترل بلیت وارد ورزشگاه شده و با اتوبوس‌های تعیین شده به سمت تونل و سکوی ویژه تماشاگران خانم منتقل خواهند شد.

شهیدی در ادامه با اشاره به دیدار‌های پیش روی لیگ برتر اظهار کرد: قرار است همزمان با برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های آتی و با فراهم شدن شرایط و زیر ساخت‌های لازم به این تعداد تماشاگر خانم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر افزوده شود.

وی افزود: در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است، اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاه‌های دیگر نیز مهیا شود.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: تماشاگران استقلال استقلال و مس کرمان رقابت های لیگ برتر تماشاگران خانم ورزشگاه آزادی دیدار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد

وکیل مدافع بابک زنجانی با توجه به اعلام خبر نقض حکم اعدام موکلش و تبدیل آن به حبس گفت که بابک زنجانی در حال حاضر امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارد.

به گزارش ایسنا، رسول کوهیایه‌زاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهار کرد: خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی صادره از سوی شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام کرده است چنانچه موکل آقای بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت نماید مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی است و با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است، با درخواست دادگستری کل استان تهران و تایید ریاست محترم قوه قضاییه و رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به ۲۰ سال حبس تقلیل یافت.

وکیل مدافع بابک زنجانی ادامه داد: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد، مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارا است و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

کوهپایه زاده ضمن تشکر از قوه قضاییه و رهبری گفت: این پرونده نمونه درخشان و مصداق بارز درایت و صداقت و صحت در تصمیمات و قول‌های دستگاه قضایی است. برخلاف برخی ادعا‌ها نهایتا هم اموال به کشور مسترد شد و هم حقوق قانونی موکل ملحوظ نطر قرار گرفت و احقاق شد.

وی افزود: به عنوان وکیل دادگستری از بدو ورود به پرونده تمام تلاش بر این امر بود که حقوق قانونی موکل مورد توجه قرار گیرد و پس از ۱۰ سال حضور در این پرونده تحقق وعده الهی را شاهدیم.

کوهپایه زاده در پایان گفت: در تاریخ دستگاه قضایی که همزمان استرداد اموال و حقوق متهم مورد توجه قرار گیرد مرهون عدالت خواهی و تدبیر و صلابت و اهتمام و ژرف اندیشی شخص رییس قوه قضاییه است که از بدو تشکیل پرونده تا امروز با نظارت و ارشاد و جلوگیری از کج روی‌ها و ارائه طریق هم مانع از تضییع حرمت خون انسان شدند و هم اموال مربوطه به کشور مسترد شد و یقینا اجر این ثواب عظیم نزد خداوند محفوظ است.

دیگر خبرها

  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد