Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرن ،  مجتبی عبداللهی در دیدار با خانواده  های معظم شهیدان رضا، محمد و موسی کرمیار، شهید مدافع حرم خداداد جفی و جانباز ۴۰ درصد رضا گلدار از جانفشانی ها و رشادت های شهدای والامقام و جانبازان تجلیل به عمل آورد.

وی بیان داشت : امنیت امروز کشور  مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و  تکریم خانواده های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسوولان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی خواستار برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  برای خدمات بیشتر به جامعه هدف شد و تاکید کرد: دیدار با خانواده  های معظم شهدا و ایثارگران تلنگری برای مسوولان به منظور حفظ و حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم است.

۴۹ طرح عمرانی،خدماتی، رفاهی و آموزشی در شهرها و روستاهای  شهرستان ساوجبلاغ امروز  مورد بهره برداری قرار گرفت که ۱۲ طرح در بخش خصوصی با اعتبار  ۵۷۸ میلیارد تومان و ۳۷ طرح با اعتبار ۱۷۳ میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی است.

 در  مجموع برای ۴۹ طرح عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ ۸۳۰ میلیارد تومان هزینه شده که برای ۴۹۸ نفر ایجاد اشتغال شده و جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر از خدمات  این طرح  ها بهره‌مند شدند.

 بهره برداری از یک واحد صنعتی تولید انواع موتور فشار قوی صنعتی و ضد انفجار و موتور گیرلس آسانسور، توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۳۲ متر مربع از جمله طرح ها شاخص  است که در این شهرستان به بهره برداری رسید.

همچنین در این آیین یک مجتمع مذهبی، ورزشی، تجاری و آموزشی و تجاری با  ۳۰۰ مترمربع زیربنا ،  یک مرکز فرهنگی  با ۳۲۰ متر مربع، یک واحد آموزشی  آموزشی با  ۲۹۰ متر مربع زیربنا ، یک واحد ورزشی با ۲۴۹ مترمربع زیربنا  و  با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان توسط مجری طرح شرکت عمران شهر جدید مهستان در فاز هفت این شهر کلنگ زنی شد.

به مناسبت هفته دولت ۲۳۸ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری حدود ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در هفته دولت در این استان بهره برداری می رسد که از این تعداد ۱۷۴ پروژه در بخش دولتی با اعتباری حدود سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

برچسب‌ها ساوجبلاغ هفته دولت البرز مجتبی عبداللهی شهدای مدافع حرم والدین شهدا پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ هفته دولت البرز ساوجبلاغ هفته دولت البرز مجتبی عبداللهی شهدای مدافع حرم والدین شهدا میلیارد تومان بهره برداری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در لرستان مطلوب است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است، افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۶.۵ برابر قبل بوده که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار، شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی لرستان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آنهاست و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • دیدار استاندار همدان با نخستین معلمش بعد از ۵۰ سال + تصویر
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج