Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:27:52 GMT

بانوی تیرانداز شیرازی نایب قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۱۸۲۲

بانوی تیرانداز شیرازی نایب قهرمان آسیا شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، جوانمردی شامگاه سه شنبه در ماده P۲ تپانچه بادی با ثبت رکورد  ۲۳۴٫۳ ، مدال نقره را بر گردن انداخت تا افتخاری دیگر برای فارس و کشور به ارمغان بیاورد.
در این ماده نسرین شاهی تیراندازی از خطه خراسان مرکزی با ثبت رکورد ۲۳۸٫۴ صاحب مدال طلای آسیا شد.

گنجینه افتخارات جوانمردی
گنجینه افتخارات ساره جوانمردی در رشته تیراندازی نیز یک نشان طلا پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۲ نشان طلا ۲۰۱۶ ریو ، یک برنز پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، پنج طلا و ۲ نقره و یک برنز قهرمانی جهان، سه طلا و ۲نقره مسابقات جام جهانی، چهار طلا و یک نقره بازی های پارا آسیایی در تپانچه ۱۰ متر و ۵۰متر ، نشان نقره ۲۰۲۲ آسیا در کره جنوبی ، ۲ بار عنوان برترین ورزشکار ماه جهان، بهترین بانوی ورزشکار آسیا، پرچمدار مراسم افتتاحیه بازی های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا  و پرچمدار مراسم اختتامیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران  در این دوره از مسابقات  که در کره جنوبی برگزار شد موفق به کسب چهار نشان  طلا، ۲نقره و یک برنز شد.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی فدراسیون جانبازان ساره جوانمردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی فدراسیون جانبازان ساره جوانمردی کره جنوبی فدراسیون جانبازان ساره جوانمردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد