Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از دادسرای جنایی تهران با زورگیر بزرگراه نیایش و شکات این پرونده گفت و گو کرد.

به گزارش ایران اکونومیست از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی دادستان تهران از دادسرای جنایی تهران «ناحیه ۲۷» و دادسرای ویژه مبارزه با سرقت مسلحانه «ناحیه ۳۴» بازدید کرد.

وی ضمن دیدار با همکاران قضایی با تعدادی از ارباب رجوع‌ها نیز ملاقات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب تهران در بدو ورود به دادسرای ۳۴ و ۲۷ در جمع شکات پرونده سرقت مقرون به آزار بزرگراه نیایش حضور یافت و با آنها گفت‌وگو کرد.

در این گفت‌وگوی یک ساعته شکات ضمن تشریح نحوه سرقت از آن‌ها و اموال سرقت شده خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با این زورگیران شدند.

صالحی در جمع شکات به سیاست دستگاه قضایی در برخورد با جرایم خشن اشاره کرد و گفت: سیاست قوه قضاییه عدم مماشات با اینگونه مجرمان است و اعطای هرگونه نهاد ارفاقی و تخفیفی به این قبیل متهمان ممنوع است.

                                  Playback Rates   0.5x1x1.25x1.5x2x             Rewind 10 Seconds Next Up           Live 00:00 00:00 02:01   Chromecast Closed Captions Settings Fullscreen  

هیچ گونه ارفاقی به متهمان جرایم خشن نخواهد شد
دادستان تهران با اشاره به اولویت نظم عمومی و امنیت شهروندان، تصریح کرد: پرونده موصوف و پرونده‌های مشابه با سرعت، دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه ارفاقی به متهمان جرایم خشن نخواهد شد.

در ادامه صالحی با حضور در جمع قضات دادسرای ناحیه ۲۷ و ۳۴ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر قضایی و اداری دادسرای‌های مذکور به تبیین سیاست‌های دادسرای تهران در خصوص مجرمانی که با اقدامات خشن امنیت شهروندان را مختل می‌سازند پرداخت و گفت: مجرمان جرایم خشن هیچگونه حاشیه امنی نخواهند داشت و اغماضی در برخورد با آن‌ها صورت نخواهد پذیرفت.

دادستان تهران به قضات دادسرای ناحیه ۲۷ و ۳۴ دستور داد که با تدابیر سختگیرانه نگذارند شهروندان احساس ناامنی کنند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دادستانی عمومی و انقلاب تهران ، قوه قضاییه ، علی صالحی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دادستانی عمومی و انقلاب تهران قوه قضاییه علی صالحی دادستان تهران جرایم خشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک