Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:19:30 GMT

آسفالت ریزی ۸۰ هزار متر مربع در معابر غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۰۵۵

آسفالت ریزی ۸۰ هزار متر مربع در معابر غرب تهران

وحیدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیشترین حجم معابر خاکی آسفالت شده در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در منطقه ۲۲ صورت گرفته است، چرا که در این منطقه به دلیل در حال توسعه بودن معابر جدید تأسیس می‌شود و خواسته ساکنان شهرک‌های تازه تأسیس فراهم شدن آسفالت است.

وی افزود: برای مثال شهرک الهیه غرب در مدت ۶ ماه نزدیک به ۱۲ معبر آن مورد عملیات پخش آسفالت قرار گرفت، در حالی که همین شهرک مسکونی در ۵ سال گذشته تنها ۶ معبر آن مورد عملیات پخش آسفالت قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: شهرک الهیه غرب جزو مصوبات قرار خدمت شهردار تهران به این منطقه بوده است که خوشبختانه توانستیم این مصوبه را مورد اجرا قرار دهیم تا رضایت شهروندان حاصل شود.

شهردار منطقه ادامه داد: از بیش از ۸۰ هزار متر مربع پخش آسفالت در چهار ماه ابتدای سال جاری ۲۰ هزار و ۹۹۴ متر مربع مربوط به عملیات مرمت و لکه گیری آسفالت بوده که برای این میزان مساحت دو هزار و ۲۳۸ تن آسفالت به کار رفته است، همچنین در ۶۰ هزار و ۸۴۸ متر مربع مساحت نیز تراش، روکش و روکش معابر خاکی به اجرا در آمد که برای این میزان مساحت نیز ۳۴ هزار و ۹۱۸ تن آسفالت به کار رفته است.

وی به موضوع احداث پیادرو و مرمت مسیر تردد عابران پیاده در چهار ماه ابتدای سال جاری اشاره کرد، گفت: خوشبختانه با تلاش عوامل اجرایی معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه توانستیم دو هزار و ۳۵۰ متر مربع پیادرو سازی و مرمت را برای تردد آسوده عابران پیاده فراهم کنیم، همچنین در نظر داریم پیاده رو ۱۶ معبر را برای توان یابان و افراد کم توان مورد مناسب سازی قرار دهیم.

محمدی خاطرنشان شد: احداث انهار و جدول گذاری در چهار ماه ابتدا سال جاری در ۱۲ معبر به طول یک هزار و ۵۰ متر به اجرا در آمده است، همچنین تلاش شده ۱۱۳ دریچه تأسیسات شهری در معابر نیز همسطح سازی شود.

شهردار منطقه به موضوع عملیات پروژه‌های فرا منطقه‌ای و تکمیل معابر بزرگراهی گسترده در این منطقه غربی تهران پرداخت گفت: در حال حاضر ۵ پروژه عمرانی به همت سازمان مهندس عمران شهرداری تهران و همکاری معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه در حال اجرا است، که با رفع معارض ملکی و تأسیسات شهری عملیات اجرایی این پروژه‌ها سرعت گرفته است.

وی تصریح کرد: پروژه زیرگذر بلوار کوهک، احداث تونل s۲۰ در محور بزرگراه شهید خرازی، احداث و تکمیل رمپ و لوپ‌های خروجی و ورودی بزرگراه شهید همدانی به بلوار کاج و احداث و تکمیل پروژه کاج و گل‌ها از جمله پروژه‌های مهم راه سازی در این منطقه است که با بهره برداری از این پروژه‌ها کمک بسزایی به تردد خودرویی شهروندان و خودروهای امدادی خواهد شد.

کد خبر 5571510

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران آسفالت منطقه ۲۲ شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهر تهران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اربعین حسینی آلودگی هوا مترو سازمان محیط زیست شورای شهر علیرضا زاکانی سازمان تامین اجتماعی یوسف نوری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آزمون وکالت متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان، گفت: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث رونق منطقه خواهد شد.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمیرم، اظهار کرد: در جریان این سفر روند تکمیل برخی از پروژه‌های زیرساختی شهرستان که از مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری و سفر شهرستانی استاندار اصفهان هستند، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: روند اجرای یکی از پروژه‌های تأمین آب استان و شهر اصفهان نیز بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه تأمین کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان است، عنوان کرد: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و بر این باور هستیم که به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث توسعه گردشگری شهرستان سمیرم نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت استفاده از نیروی مورد نیاز این طرح‌ها با مردم شهرستان سمیرم است که همین امر منجر به اشتغالزایی و رونق خدمت‌رسانی در شهرستان خواهد شد.

زینلیان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم این پروژه بتواند فتح باب مناسبی برای توسعه شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: در مطالعات انجام شده برای اجرای این پروژه، مطالبات مردم شهرستان نیز در نظر گرفته شده است که از سنوات گذشته به دلیل محدودیت منابع نادیده گرفته شده بود.

وی تأکید کرد: پایدار شدن جریان آب که به واسطه این پروژه اتفاق خواهد افتاد این امکان را می‌دهد که در حقوق مردم و محیط زیست منطقه اتفاقات مناسبی بیفتد و برای کشاورزانی که تخصیص خودشان را از وزیر نیرو و جهاد کشاورزی گرفته‌اند کمک می‌کند که حقوق مردم به نحو شایسته تأمین شود.

کد خبر 751241

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود