Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:45:17 GMT

طرح هادی در ۱۲۳ روستای استان زنجان بازنگری شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۱۷۵

طرح هادی در ۱۲۳ روستای استان زنجان بازنگری شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار داشت: در طول یک سال گذشته ، بنیاد مسکن استان توانست طرح هادی را در ۱۲۳ روستا با اعتبار ۱۱۹ میلیارد ریال اجرا کند‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ،  به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان زنجان، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول یک سال گذشته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان توانسته با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی  سکونتگاه‌ها، بازنگری طرح هادی را در 123 روستای استان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از بالا بودن میانگین اجرای طرح هادی در استان ادامه داد: برای بازنگری طرح هادی 123 روستا اعتباری بالغ بر 119 میلیارد ریال  اختصاص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اهمیت بازنگری طرح هادی بنا به ضرورت افزایش جمعیت و توسعه بافت روستاها، تصریح کرد: طرح هادی یک مطالبه ملی محسوب می‌شود و در بیشتر روستا‌ها این خواسته بر اساس نیاز و در برخی مواقع الحاق اراضی افراد به محدوده بافت برای انجام ساخت و ساز انجام می‌شود.

وی افزود: اجرا و بازنگری طرح هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، ساماندهی وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات زیست محیطی انجام می‌شود.

24 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود مقاوم‌سازی 48000 واحد مسکن روستایی کردستان/ اجرای طرح هادی را دنبال می‌کنیم

خواجه‌ای خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، بازگشایی، برداشت موانع، زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، سنگ فرش، میدان سازی، فضای سبز، احداث پارک، پیاده روسازی و ساخت کانال هدایت سیلاب است.

وی با اشاره به اینکه بازنگری طرح هادی روستایی نقش به سزایی در توسعه این جوامع دارد که با اجرای آن مهاجرت به شهرها کاهش خواهد یافت، تاکید کرد:  با بازنگری طرح هادی، نیازهای جدید برای توسعه روستا شناسایی و برنامه ریزی لازم براساس نیازهای جدید انجام شود  که می توان گفت  تهیه این طرح  ظرفیت‌های توسعه‌ای و مزیت‌های سرمایه‌گذاری را نشان می‌دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان به کسب رتبه برتر کشوری در تهیه و مطالعات و تصویب طرح های هادی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان  اشاره کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازنگری طرح هادی بنیاد مسکن استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی