Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:31:42 GMT

اجرای پویش «نذر آب ۵» در  اصفهان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۳۰۱

اجرای پویش «نذر آب ۵» در  اصفهان

محمدنوید متقی گفت: امسال پویش نذر آب پنج با رویکرد‌های محیط‌زیستی، آموزشی و ارتقای سلامت در «ورکان» کاشان، «چوپانان» نائین و «قورتان» ورزنه که جزو مناطق کم‌برخوردار و دارای تنش آبی هستند، اجرایی خواهد شد.

او اظهار کرد: اقدامات اولیه «پویش نذر آب» از جمله نیازسنجی منطقه‌ای، برگزاری جلسات هماهنگی با خیران جهت جذب مشارکت‌های مالی انجام شده است و مقرر شد در هر منطقه متناسب با نیاز آن اقدامات لازم عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: در کنار خدمات آب‌رسانی که در این مناطق انجام می‌دهیم، نسبت به اعزام کاروان سلامت متشکل از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت و ارائه خدمات دارو و درمان، ارائه خدمات بهداشتی، توزیع سبد‌های معیشتی و حمایتی، توزیع لوازم‌التحریر و پوشاک مدارس، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری بسته به ظرفیت منطقه همچون طرح نیابت، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری دوره‌های آموزش امداد و بهداشت و نیز توانمندسازی محلات با رویکرد کارآفرینی و اشتغال اقدام خواهد شد.

او  با اشاره به اینکه قرار است این طرح با اولویت تأمین آب پایدار در شهریورماه اجرا شودگفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و جذب مشارکت‌های مالی، در تأمین بخشی از نیاز‌های اساسی مناطق مذکور ازجمله تهیه تانکر‌های آب و اتصالات مربوطه و نیز تأمین دارو و سبد‌های معیشتی قدمی هر چند کوچک در این امر خداپسندانه گام بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نذر آب مناطق کم برخوردار هلال احمر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علبم و فناوری آنا، سازمان زیباسازی شهر تهران برای گرامیداشت هفته کار و کارگر پویشی تحت عنوان «پای کار ایرانیم» را اجرا کرده است. این پویش برای بزرگداشت کارگران در همه موقعیت‌های شغلی رقم خورده و سوژه فضاسازی شهری شد.

پویش «پای کار ایرانیم» در  سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شده است. در این پویش از مضامینی همچون: «به خاطر شهدامون»، «با همه سختی‌هاش»، «با افتخار»، «به خاطر کشورمون»، «به خاطر خانوادمون» استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری