Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: برخورد قاطع با گروه‌ها، باندها و شبکه‌های مروج فساد انجام شده ‌و تمام تلاش خود را برای مقابله با هجمه‌های دشمنان به کار گرفته‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار حسین اشتری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا و به ویژه 217 شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی را گرامی می‌داریم و هفته دولت را هم تبریک عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخورد قاطع با گروه‌ها، باندها و شبکه‌های مروج فساد انجام شده است و تمام تلاش خود را برای مقابله با هجمه‌های دشمنان به کار گرفته‌ایم.

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: با رصد تهدیدات در بخش‌های مختلف، امروز جمهوری اسلامی در تمام حوزه‌ها با قدرت دفاعی بازدارنده و با اقتدار تمام ایستاده است.

اشتری بیان کرد: امروز مسائل اقتصادی و فرهنگی کانون توجه دشمن شده و برای اینکه بتوان توطئه‌های شوم آنان را در این زمینه‌ها خنثی سازیم نیاز به حضور مردم و مسئولان در میددان داریم.

وی ادامه داد: دشمن برای منحرف کردن افکار ملت ایران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با نفوذ در افکار مردم اهداف خود را عملی سازد، بنابراین باید مراقب این نفوذ و اقداماتی که انجام می‌شود باشیم و با حرکت در مسیر حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا نقشه‌های شوم آنان را نقش برآب کنیم.

فرمانده انتظامی کل کشور عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها و ارکان نظام اسلامی موظفند که در راستای امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی در جامعه تلاش کنند و افکار مردم را به سمتی هدایت کنند که ناامیدی نباشد.

اشتری افزود: جهاد تبیین از جمله مواردی مورد تاکید مقام معظم رهبری است که مصداق آن تشریح و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آگاه‌سازی مردم از توطئه‌های دشمنان است و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های چشمگیری را در مدت این 43 سال پس  از انقلاب در تمامی مسائل شاهد هستیم، البته مشکلات را هم نباید نادیده گرفت که بخشی ناشی از تحریم‌ها بوده و بخشی هم حاصل ناکارآمدی مدیران است، اما در کل شرایط مطلوب است و بی‌شک آینده درخشانی پیش روی جمهوری اسلامی ایران ااست.

فرمانده انتظامی کل کشور بیان کرد: در راستای برقراری امنیت و تامین آسایش در جامعه، نیروی انتظامی گام‌های بلندی برداشته و توانسته رضایتمندی مردم و فرمانده کل قوا را کسب کند، به طوری که اعتماد مردم به پلیس پس از معلمان، بیشترین اعتماد در جامعه است که جای بسی خرسندی دارد.

سردار اشتری: میرحسین موسوی ‌کینه ریشه‌ای از انقلاب و اصل نظام دارد/ مردم بیش از قبل از این فرد متنفر شدندآمادگی کامل فرماندهی انتظامی ایران برای سفر اربعین/ سردار اشتری: گذرنامه‌های با اعتبار یک ماه در اربعین قابل تردد استسردار اشتری: سیستم پایش تصویری ملی راه‌اندازی می‌شود/ رصد 24 ساعته پاسگاه‌های مرزی، یگان‌های انتظامی و کلانتری‌ها

اشتری ادامه داد: استان مرکزی به واسطه ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و این استان از ویژگی‌های خاص با مردم متدین و ولایت‌مدار برخوردار است که با وجود همه حساسیت‌های موجود در آن در شاخص‌های امنیتی در چندسال اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و همه شاخص‌ها روبه رشد است.

وی عنوان کرد: توقعاتی را در برخی موارد شاهد هستیم و در مواردی هم درصدی مورد توجه نبوده و عقب افتادگی‌هایی حاصل شده که عامل آن کارکنان مجموعه نیروی انتظامی نبوده‌اند.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: برای نمونه اگرچه درصد تصادفات اضافه شده اما باید این را هم درنظر گرفت که سفرها هم افزایش یافته و از طرفی زیرساخت‌ها اضافه نشده که این مشکل به مجموعه نیروی انتظامی و کارکنان آن برنمی‌گردد و آنچه که وابسته به تلاش نیروی انتظامی بوده، رشد داشته است گرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

اشتری تصریح کرد: استان مرکزی به عنوان شاهراه در کریدور و معبر اصلی کشور واقع شده، چهارمین قطب اقتصادی کشور و زادگاه امام راحل، مشاهیر و علمای بزرگ بوده و در مجموع جزو استان‌های استراتژیک کشور به شمار می‌رود که همواره مورد توجه است.

وی بیان کرد: از این رو با توجه به موقعیت این استان، تهدیداتی برای آن وجود داشته که با هوشیاری و دقت مسئولان و به لطف پروردگار خنثی شده است.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: این مراسم به منظور تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان مرکزی  برگزار شده، بنابراین از زحمات هوشمندانه و با تدبیر سردار مفخمی که در طول دوره خدمت خود در این استان اقدامات خوبی در مدت 3 سال داشته، تشکر می‌شود.

اشتری عنوان کرد: سردار مفخمی از افراد با تجربه و افسران لایقی است که در تمامی پست‌هایی که به وی سپرده شده توانمند و اثرگذار عمل کرده است، انتخاب افراد فرآیندی دارد که باید طی شود و باید مبادی مختلف نظر دهند.

وی افزود: امیدواریم مسیر نورانی که مجموعه نیروی انتظامی دارد با شتاب بیشتری طی شود و به دنبال هر تغییر باید تحولی پدیدار شود و به هیچ عنوان راضی به وضضعیت موجود نیستیم و باید به وضعیت مطلوب برسیم.

به‌گزارش تسنیم در این مراسم سردار "هادی رفیعی‌کیا" به مدت 3 سال به عنوان فرمانده انتظامی استان مرکزی معرفی و از زحمات و تلاش‌های سردار "حسن مفخمی شهرستانی" تقدیر شد.

انتهای پیام/712/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی کل کشور انتظامی استان مرکزی نیروی انتظامی سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات