Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس وضعیت کالاهای موجود را مطلوب برشمرد و از تعیین تکلیف بخش قابل توجهی از خودروهای لوکس وارداتی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دادستان بندرعباس و جمعی از مسئولان قضایی از انبار میثاق اموال تملیکی استان هرمزگان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جریان این بازدید طی سخنانی یکی از اهداف سفر خود به استان هرمزگان را علاوه بر دیدار با مردم و مسئولین استان، بازدید از انبارهای اموال تملیکی در راستای دستورات ریاست قوه قضاییه پیرامون این موضوع عنوان نمود. 

وی با اشاره به مشاهدات خود در بازدید از انبار میثاق اموال تملیکی استان هرمزگان، اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از خودروهای لوکس موجود در این انبارها، تعیین تکلیف شده است و مابقی نیز به سرعت در حال تعیین تکلیف می باشد. 

عمرانی در ادامه افزود: بخش عظیمی از کانتینرهای مربوط به کالاهای فاسد شدنی در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس با توجه به دستورات قضایی صادر شده در حال امحاء هست. 

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: یک کار خوبی که در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس انجام شده، توجه به موضوع انبارگردانی است که بر این اساس بسیاری از کانتینرهای مربوط به اقلام وارداتی سرشماری شده اند. 

وی با بیان اینکه انبار میثاق بندرعباس پس از سفر رئیس قوه قضاییه شاهد تحولات مثبت زیادی بوده است، یکی از اقدامات خوب انجام شده در این انبار را قفسه بندی کالاها و تفکیک آنها با توجه به نوع، ارزش ریالی و تاریخ تحویل آن عنوان نمود. 

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه همچنین اقدامات صورت گرفته در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس را قابل توجه برشمرد و با ابراز خرسندی در این خصوص تأکید کرد: استان هرمزگان در صدر استان های کشور در رابطه با ساماندهی به اموال تملیکی قرار دارد و این موضوع باید مورد توجه دیگر مناطق کشور نیز قرار گیرد. 

وی بیان داشت: مسئولان قضایی استان هرمزگان اعتقاد دارند که موجودی انبارهای اموال تملیکی باید صفر باشد و این موضوع مورد تأکید ما هم هست و با توجه به این موضوع باید نسبت به فروش و تعیین تکلیف کالاهای موجود اهتمام داشته باشیم. 

ضرورت شفاف‌سازی هزینه و درآمد سازمان اموال تملیکی/ چه کسانی ذی‌نفعان وضع موجود هستند؟رضایت معاون قضایی دادستان کل کشور از تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای ‌اموال تملیکیتعیین تکلیف 120 خودروی لوکس موجود در انبار اموال تملیکی بندرعباس

معاون قضایی دادستان کل کشور در پایان با اشاره به اینکه یک سری از اقلام موجود در انبار‌های اموال تملیکی بندرعباس مربوط به گمرک است از مسئولان گمرک استان هرمزگان نیز خواست که نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.

انتهای پیام /864/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انبارهای اموال تملیکی بندرعباس معاون قضایی دادستان کل کشور استان هرمزگان تعیین تکلیف قابل توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، رئیس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‌ حقوق‌ عامه‌ از یکی از مراکز مهم تجاری ـ صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل و بوشهر سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات، انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد