Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهدای راوی همراه و همپای فرمانده هان در لشکرها حضور داشتند. این افراد در خط مقدم و در سخت‌ترین شرایط همراه فرمانده بودند. همانند یک رزمنده بودند البته رزمنده‌ای که تفنگ نداشت، به‌جای آن یک قلم، دفترچه و ضبط‌صوت داشت.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز چهارشنبه (دوم شهریور) از مخزن اسناد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید همچنین سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار علیمحمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و جمعی از مدیران این مرکز نیز حضور داشتند.

طی این بازدید سردار فدوی با اشاره به فعالیت‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، بیان کرد: هر سال بر تعداد آثار منتشر شده ازجمله آثار چاپی، کتاب‌های صوتی که با استفاده از منابع موجود مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده‌اند افزوده می‌شود و در معرض سایر افراد قرار می‌گیرد. و در نتیجه با تولید محصولات بیشتر طیف وسیعی از مخاطب را می‌توان از این منابع مستند بهره‌مند کرد.

وی افزود: استفاده از این سرمایه‌ها برای هست خیلی از کسانی که می‌خواهند راجع به دفاع مقدس فعالیت داشته باشند مثمر ثمر است. ان‌شاءالله این مجموعه برای تولید آثار برتر به کارگردان‌ها، فیلم‌نامه‌نویس‌ها، نویسنده‌ها کمک کند و با در اختیار قرار دادن اسناد در این امر مهم مشارکت کند.

سردار فدوی مخزن مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تداعی‌کننده زیباترین خاطرات برشمرد و گفت: در این مرکز اسناد و مدارکی زیادی از دوران دفاع مقدس موجود است و می‌توان دستخط‌های شهدای بزرگی را مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه برای ماندگاری اسناد این مرکز دست به چندین اقدام زده است، بیان کرد: در اینجا اصل سندهایی که وجود دارد ثبت شده است، اسکن گرفته شده و یا صوت‌ها به‌صورت دیجیتال تبدیل ‌شده‌اند و در اختیار مراجعین قرار داده می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شهدای راوی گفت: شهدای راوی همراه و همپای فرمانده هان در لشکرها حضور داشتند. این افراد در خط مقدم و در سخت‌ترین شرایط همراه فرمانده بودند. همانند یک رزمنده بودند البته رزمنده‌ای که تفنگ نداشت، به‌جای آن یک قلم، دفترچه و  ضبط‌صوت داشت.

وی افزود: الحمدالله همه نوارها و همه دفترچه‌هایی که یادداشت می‌کردند باقی است. درواقع برای گویاسازی نوارها، حتماً این دفترچه‌ها اگر وجود نداشت امکان‌پذیر نبود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سردار فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس شهدای راوی سردار فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعدادی از افسران ارشد ارتش این رژیم قبل از شروع تحقیقات در مورد حوادث ۷ اکتبر گذشته با وکلای این تحقیقات در ارتباط هستند.

براساس گزارش النشره، این رسانه‌ی صهیونیستی اعلام کرد که انتظار استعفای هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود و بحث در مورد جانشین او در جریان است.

رسانه‌های صهیونیستی انتظار دارند که استعفای آهارون هالسوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ازتش صهیونیستی (امان) منجر به استعفای سلسله‌ای در رهبری ارتش این رژیم طی هفته‌های آتی یا پس از انجام تحقیقات داخلی طی تابستان آینده، شود. 

در این گزارش آمده است که از جمله فرماندهانی که انتظار می‌رود استعفای خود را ارائه کنند، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش و امیر برام معاون او به همراه آوی روزنفلد فرمانده لشکر غزه و یارون فینکلمن فرمانده ناحیه جنوبی  هستند. 

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی همچنین فاش کرد که موج استعفا بیانگر آشفتگی بخش اطلاعاتی بوده است. براساس این گزارش، استعفای دسته جمعی این افسران ناشی از اعتراض آنها به روند عملیات و جنگ بوده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ۱۳ بهمن ماه اعلام کرد که رؤسای ستاد کل ارتش، شعبه اطلاعات نظامی ارتش، شاباک (امنیت داخلی) و فرمانده منطقه جنوبی ارتش تصمیم گرفتند به محض پایان جنگ در غزه استعفا دهند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲۷ بهمن ماه نیز گزارش دادند، هزاران نفر از نیرو‌های پلیس این رژیم پس از عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) طوفان الاقصی به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تمایل پیدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو