Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:28:08 GMT

رییس مجلس شورای اسلامی وارد لرستان شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۷۱۴

رییس مجلس شورای اسلامی وارد لرستان شد

به گزارش ایرنا روسای کمیسیون‌های  کشاورزی، صنایع و معادن و عمران مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالبیاف را در این سفر همراهی می‌کنند که بازدیدهای محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران صبح امروز پیش از این سفر در الیگودرز آغاز شده است.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهیدان استان، حضور در شورای اداری، جلسه برنامه ریزی و توسعه و بازدید از طرح‌های کلان لرستان در بخش‌های مختلف از اهداف سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین نظارت و بازدید از طرح‌های کلان لرستان در بخش‌های مختلف بخصوص سد معشوره و طرح راه آهن دورود - خرم آباد - اندیمشک از اهداف سفر قالیباف به لرستان عنوان شده است.

قرار است قالیباف طی ۲ روز حضور در لرستان از طریق سفرهای هوایی، به تمامی شهرستان های استان سرکشی کند.

بنابر اعلام خبرگزاریخانه ملت مهمترین هدف این سفر که روسای کمیسیون های تخصصی مجلس و نمایندگان استان نیز در آن حضور دارند، نظارت بر اجرای مصوبات و قوانین مربوط  به این استان و بررسی میزان پیشرفت طرح اصلی لرستان و در نهایت اتخاذ تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح‌هاست.

درباره این نظارت میدانی از روزهای گذشته تیم نظارتی مجلس با سرپرستی پژمان پشمچی زاده معاون نظارت مجلس شورای اسلامی به لرستان سفر کرده بود و در گفت‌وگو با مقامات ارشد اجرایی لرستان، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های اصلی، مطالبات اساسی مردم و نیز میزان تحقق احکام قانونی و قوانین بودجه و برنامه توسعه پنج ساله در این استان مورد بررسی دقیق قرار گرفته و براساس این سفر شبکه‌ای از مسائل لرستان تدوین شده است.

همچنین طی هفته‌های اخیر مجمع نمایندگان استان و برخی وزرا نیز در جلسات جداگانه با رئیس مجلس به بیان گزارشی از آخرین وضعیت مسائل لرستان در حوزه‌های تخصصی خود و میزان پیشرفت پروژه‌های اصلی و راهکار حل موانع اتمام طرح‌های نیمه تمام پرداخته اند که در این سفر آخرین وضعیت آن مورد بازدید و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف لرستان مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف لرستان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • راند دوم
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود