Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به حضور قهرمانان بزرگ کشتی دنیا در استان البرز و شهر کرج گفت: استان البرز از پتانسیل بالایی برای پیشرفت در کشتی برخوردار است و با توجه به جمعیت بالای استان اگر برنامه ریزی و حمایت درستی از کشتی البرز به عمل آید، در آینده نزدیک شاهد حضور قهرمانان بیشتری از استان البرز در تیم‌های ملی کشتی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امروز (چهارشنبه) با دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار که با حضور علیرضا حیدری دارنده مدال برنز المپیک و مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان، نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی و از پیشکسوتان کشتی کرج، حمید یاری رئیس سازمان لیگ و رئیس اسبق هیئت کشتی استان البرز و مهدی یوسفی فر سرپرست هیئت کشتی استان البرز برگزار شد، راه‌های ارتقاء و پیشرفت کشتی البرز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

قهرمان جهان و المپیک گفت: هم در رشته آزاد و هم در رشته فرنگی استعداد‌های خوبی در کشتی البرز وجود دارد، چرا که شهر کرج به عنوان مرکز استان، یک شهر مهاجر پذیر از سایر مناطق کشور است و می‌توان با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی نسبت به شناسایی و پرورش استعداد‌های کشتی در آن اقدام نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی