Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:14:00 GMT

صعود تیم‌های اول و دوم لیگ دسته یک کشتی به لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۷۲۱

صعود تیم‌های اول و دوم لیگ دسته یک کشتی به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود فرهنگ رنجبر دبیر سازمان لیگ با بیان این مطلب افزود: اصلاحیه بخشنامه رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد دیروز در اختیار رسانه‌ها و باشگاه‌های متقاضی حضور در این مسابقات قرار گرفت.

وی ادامه داد: در آئین نامه برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۱ چندین موضوع مهم قید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر تصریح کرد: یکی از موارد این است که رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی حداکثر با حضور ۱۰ تیم برگزار خواهد شد و فدراسیون به دنبال کیفی سازی این مسابقات است.

وی ادامه داد: برای اینکه به مسابقات لیگ دسته اول نیز توجه ویژه شده باشد، مقرر شد تا ۲ تیم برتر این مسابقات نیز مجوز حضور در لیگ برتر را داشته باشند.

دبیر سازمان لیگ خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعات مهم بحث جذب کشتی گیران خارجی و ملی پوش توسط تیم‌ها در لیگ برتر بود که هر تیم مجوز جذب ۲ کشتی گیر خارجی که عنوان دار جهان و قاره‌ای باشند و همچنین ۳ ملی پوش رقابت‌های جهانی صربستان را دارد و هر ۵ کشتی گیر می‌توانند برای تیم خود در یک مسابقه به میدان بروند.

رنجبر در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد تیم‌های لیگ برتر نباید از ۱۰ تیم بیشتر باشد، شاهد حضور کشتی گیران مطرح در تمامی تیم‌ها خواهیم بود و این مورد منجر به بهتر شدن کیفیت رقابت‌ها و تماشاگر پسند بودن بیشتر لیگ برتر سال جاری خواهد شد.

کد خبر 5571917

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی لیگ کشتی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران کمیته ملی المپیک بسکتبال مهدی طارمی ریکاردو ساپینتو کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران شیخ دیاباته فدراسیون فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان مسابقات قهرمانی جهان رقابت ها لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است