Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری روسیه با ابراز نگرانی از گسترش آتش سوزی جنگل‌ها در منطقه ریازان، در نزدیکی مسکو، به دلیل وزش باد شدید و نزدیک شدن آن به چندین منطقه مسکونی، دستور داد تا تمام اقدامات لازم برای مهار آتش سوزی و به حداقل رساندن خسارت وارده از آن انجام شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز چهارشنبه، در نشست مبارزه با آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع در مناطق مختلف این کشور، یادآور شد که مبارزه با آتش سوزی منابع طبیعی در سراسر قاره اروپا بسیار دشوار شده و نیازمند مشارکت منابع گسترده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد که این بلای طبیعی روسیه را هم دور نزده و خسارات زیادی به این کشور وارد کرده است.

پوتین گفت: «ما به طور مرتب به مشکل آتش‌سوزی جنگل‌ها توجه داریم، در این رابطه تصمیمات اصولی  برای کاهش تعداد و مساحت آتش سوزی‌های جنگلی گرفته، دستورالعمل‌های لازم داده شده و اعتبارات مناسب تخصیص داده شده است.»

وی یادآور شد که مساحت کل آتش‌سوزی‌های جنگلی در روسیه در سال جاری تقریباً سه برابر کمتر از سال گذشته بوده است. با این وجود، پوتین هشدار داد که در منطقه ریازان، در نزدیکی مسکو، به دلیل وزش باد شدید، متأسفانه آتش سوزی همچنان به سمت شمال غربی و به سمت شهر مسکو در حال گسترش است و کانون های آنها در چندین منطقه در محدوده پنج کیلومتری مناطق مسکونی قرار دارد و لازم است هر چه سریعتر آتش سوزیها در این منطقه خاموش شوند.

رئیس جمهوری روسیه در این راستا، خواستار انجام "تمامی اقدامات لازم برای مهار آتش سوزی و به حداقل رساندن خسارت آن و مهمتر از همه - برای محافظت از جان مردم، طبیعت و حیات وحش" شد.

ولادیمیر پوتین این واقعیت را مورد توجه قرار داد که گزارشات دقیقی در خصوص وضعیت منطقه به طور مرتب دریافت کرده و الکساندر کورنکوف، وزیر حوادث غیرمترقبه این وظیفه را با  جزئیات کامل انجام می دهد و شخصاً وضعیت را تحت کنترل ویژه حفظ کرده است.

وی یادآور شد که در حال حاضر گروه‌های مضاعف امدادگران و تجهیزات لازم برای اطفای حریق از مناطق همجوار برای مهار آتش سوزی منابع طبیعی و حفاظت از مناطق مسکونی به منطقه ریازان اعزام شده‌اند.

پوتین تاکید کرد که لازم است کار مشترکی برای جلوگیری و از بین بردن کامل آتش سوزی ها در سطح منطقه‌ای و فدرال انجام شود تا کشور بتواند با کمترین خسارات این بلای طبیعی را پشت سر بگذارد.
 

تداوم آتش سوزی‌های ویرانگر در اسپانیا2022 فاجعه بارترین سال آتش سوزی‌های جنگلی در اسپانیاآتش سوزی مهیب در مناطق اشغالی 1948 + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین اخبار روسیه ولادیمیر پوتین اخبار روسیه یادآور شد آتش سوزی آتش سوزی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان، با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب این استان، گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده، باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی اخیر، منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

کد خبر 6095708

دیگر خبرها

  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است