Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:13:28 GMT

باید حاشیه نشینی ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۹۴۴

باید حاشیه نشینی ساماندهی شود

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه حذف حاشیه نشینی کار خوبی است اگر بشود انجام بدهیم. گرچه عده ای باز به دلایل متعدد حاشیه نشین می شوند، گفت: اینکه چند نفر مجرم حاشیه نشین بشوند، اینگونه نیست که همه حاشیه نشینان مجرم باشند و انسان های شریفی هستند و باید حاشیه نشینی ساماندهی شود.

محمدجواد فداکار بعدازظهر امروز دوم شهریورماه در نشست خبری با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به سئوال اصحاب رسانه اظهار کرد: شرکت های معدنی به مسئولیت های اجتماعی عمل می کنند اما شدت و ضعف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث حاشیه نشینی طرح ساماندهی آغاز شده و وزیر کشور نیز در سفر اخیر خود به استان از مناطق حاشیه ای شهر کرمان داشتند و کار ساماندهی این مناطق را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

فداکار با اشاره به اینکه حذف حاشیه نشینی کار خوبی است اگر بشود انجام بدهیم. گرچه عده ای باز به دلایل متعدد حاشیه نشین می شوند، گفت: اینکه چند نفر مجرم حاشیه نشین بشوند، اینگونه نیست که همه حاشیه نشینان مجرم باشند و انسان های شریفی هستند و باید حاشیه نشینی ساماندهی شود.

استاندار کرمان در بخش دیگری از صحبت های خود به خبر سرمایه گذاری چند ده هزار میلیاردی در شهر کرمان توسط بخش خصوصی اشاره و بیان کرد: پروژه هایی که قرار است در شهرستان کرمان اجرا شود شامل پنل های خورشیدی، لاستیک فوق سنگین و ... است که به زودی این چهار پروژه کلنگ زنی می شود که هیچ کدام اعتبار دولتی ندارد و توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری می شود از جمله اینکه شرکت های بزرگ معدنی در لاستیک فوق سنگین مشارکت خواهند داشت و زیرساخت ها فراهم است.

وی ادامه داد: پاسخ به استعلامات و فاصله های بین دستگاهی از مشکلات سرمایه گذاران است که دنبال می کنیم زودتر کارها انجام شود.

فداکار درباره شرکت سحاب فرهنگیان عنوان کرد: گزارشات و شکایت های اعضاء در این باره را دیدم و پیگیری خواهم کرد.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی استاندار كرمان حاشیه نشینی حاشیه نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تحولات و جزئیات مذاکرات قاهره از زبان منبع فلسطینی

یک منبع آگاه فلسطینی جزئیات پیشرفت مذاکرات قاهره و آخرین تحولات آن را به المیادین فاش و تاکید کرد که در سندی که به جنبش حماس ارائه شده است، از شدت موضع اشغالگران کاسته شده است.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه فلسطینی روز سه‌شنبه جزئیات پیشرفت مذاکرات قاهره و آخرین تحولات را به المیادین فاش کرد و توضیح داد که این سند که به جنبش حماس ارائه شده حاوی نکات مثبت و کاهش موضع اسرائیل است.

این منبع افزود که حماس هنوز باید موضوعات کلیدی، به ویژه آتش‌بس و عقب‌نشینی از غزه را تثبیت کند.

این منبع خاطرنشان کرد که پایبندی حماس به سند ارائه شده در ۱۴ مارس و پایبندی به تمام بندهای آن اشغالگران را مجبور به عقب‌نشینی در خصوص موضوعات آتش‌بس، عقب نشینی از غزه و بازگشت آوارگان کرد.

وی تصریح کرد: جنبش حماس پس از بازگشت هیئتش به قاهره همچنان در حال بررسی این پیشنهاد و در حال انجام رایزنی‌های فشرده است و با میانجی‌های مصری و قطری در تماس دائمی است.

این منبع در گفت‌وگو با المیادین گفت که هنوز نکات بحث برانگیز در مورد موضوع اسیران صهیونیست وجود دارد و برای توافق بر سر تعداد و کیفیت آزادی آنها نیاز به زمان هست.

این منبع تاکید کرد که فضا بهتر از گذشته است و موضع اسرائیل در مورد عقب نشینی و بازگشت آوارگان شاهد عقب‌گردهایی است.

مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در این خصوص در گفت‌وگو با المیادین گفت: «نبرد پایان نمی‌یابد مگر اینکه تهاجم اشغالگران متوقف شود و دشمن عقب‌نشینی کند.»

روز سه شنبه رهبری جنبش حماس در پیامی در خصوص مذاکرات قاهره به جناح‌های مقاومت فلسطین اطلاع داد که هیئتش به قاهره رفته و در مورد چند موضوع موجود در پیشنهاد اخیر ارائه شده به جنبش رایزنی کرده است.

این جنبش توضیح داد که این هیئت توضیحات و نظرات میانجیگران مصری و قطری را در مورد جزئیات آخرین سند شنیده و پس از شفاف سازی و تحقیق درباره سند اخیرا ارسال شده، برای تکمیل رایزنی‌ها، قاهره را ترک کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • آخرین تحولات و جزئیات مذاکرات قاهره از زبان منبع فلسطینی
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است