Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:05:15 GMT

واکنش حزب الله به ترور دختر دوگین

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۳۱۳۹

واکنش حزب الله به ترور دختر دوگین

مسؤول روابط عربی و بین‌المللی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ترور دختر چهره نزدیک به رئیس جمهور روسیه را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، «عمار الموسوی» مسؤول روابط عربی و بین‌المللی حزب‌الله لبنان در محکومیت ترور «داریا دوگین» دختر «آلکساندر دوگین» از افراد نزدیک به رئیس جمهور روسیه بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس گزارش «العهد»، الموسوی در این بیانیه قتل داریا دوگین را یک اقدام تروریستی کثیف توصیف کرد و در ادامه به الکساندر دوگین، سایر افراد خانواده وی، مردم روسیه و سران این کشور تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: از این فرصت استفاده می‌کنیم تا از موقعیت برجسته‌ای که آقای دوگین از آن برخوردار است و نیز مواضع شجاعانه وی در دفاع از کشور و ملتش و همچنین دفاع از قضایای بر حق و عادلانه از جمله آرمان فلسطین و مبارزه مشروع با هژمونی آمریکا، رژیم اشغالگر صهیونیستی و تروریسم تکفیری قدردانی کنم.

داریا دوگین در روز یکشنبه (سی ام مرداد) بر اثر انفجار خودرو در شهر «مسکو» کشته شد. سرویس امنیت فدرال روسیه عوامل اوکراین را عامل این جنایت دانست.

سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که بر اساس تحقیقات انجام شده  این جنایت توسط سرویس‌های ویژه اوکراین طرح ریزی و انجام شده است؛ عامل این جنایت یک شهروند اوکراینی است که به دنبال قتل به استونی گریخته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ترور دوگین ترور دختر دوگین روسیه حزب الله لبنان اوکراین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد اگر حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود نخست وزیر این رژیم جرأت نمی‌کرد قوانین بین‌المللی را به چالش بکشد.

به گزارش ایسنا، نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: اگر حمایت غیر اخلاقی و جانبدارانه آمریکا از رژیم اشغالگر نبود بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل جرأت نمی‌کرد با پافشاری بر تکمیل و ادامه تجاوز و ارتکاب کشتارهای جمعی بیشتر علیه ملت فلسطین مشروعیت و قوانین بین‌المللی را به چالش بکشد.

طبق گزارش سما، وی افزود: جانبداری کورکورانه آمریکا از اسرائیل و حمایت از آن در برابر مجازات و قوانین و مشروعیت بین‌المللی ثابت کرد که دولت آمریکا شریک جنایت‌های نتانیاهو است و مسئولیت کامل ادامه جنگ نسل کشی را بر عهده دارد.

ابوردینه از دولت آمریکا خواست فورا وارد مداخله شده و مقامات رژیم اشغالگر را به توقف جنایت‌های خود ملزم کند و مانع حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح شود که پیامدهای خطرناکی برای تمام منطقه و جهان خواهد داشت.

وی از جامعه بین‌المللی خواست فورا برای ممانعت از ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و مجازات آن به دلیل جنایت‌های جنگی و نقض تمام قوانین بین‌المللی وارد عمل شوند.

بنیامین نتانیاهو سه شنبه گفت: تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و ما هرگز حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیریم. احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است. ما عقب نشینی کامل از نوار غزه را قبول نمی‌کنیم و تسلیم حماس نمی‌شویم. توقف جنگ قبل از نابودی گردان‌های حماس در رفح ممکن نیست.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: چه درباره آتش‌بس و تبادل اسرا توافق کنیم و چه نکنیم نیروهای ما برای ریشه کن کردن حماس وارد رفح خواهند شد. این ایده که ما جنگ را قبل از دستیابی به همه اهداف خود پایان خواهیم داد، غیرقابل قبول است. ما وارد رفح می‌شویم و تمام گردان‌های حماس را با توافق یا بدون توافق در آنجا نابود می‌کنیم تا به پیروزی کامل برسیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • اسم رمز ؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت
  • فیلم| طرح منافقین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت‌الله بهشتی!
  • ببینید | طرح مجاهدین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت الله بهشتی !
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد