Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه روستای اسفجیر از توابع شهرستان فاروج جهت پوشش اهالی این روستا در قالب 193خانوار و جمعیت 629 نفری از اینترنت پرسرعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، سید علی مرتضوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه نظارت بر کیفیت خدمات ارتباطی، گفت: در راستای تکمیل دسترسی روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه پهن باند ارتباطی و توسعه ارتباطات پرسرعت سایت تلفن همراه روستای اسفجیر از توابع شهرستان فاروج با 193 خانوار و جمعیت 629 نفری ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای ارتقا تکنولوژی سایت‌های استان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) سرمایه‌گذاری شده است، افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و افزایش پهنای باند دسترسی برای تسهیل امور اقتصادی، آموزشی و اجتماعی توانسته است بخش مهمی از نیازهای کشور را برطرف کند.مرتضوی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت ارتباطات، دسترسی سریع و آسان مردم روستاها به اینترنت پر سرعت است، گفت: با نصب تجهیزات4G روی سایت روستای اسفجیر، زمینه دسترسی خدمات الکترونیکی بر بستر شبکه ملی اطلاعات برای مشترکان این منطقه فراهم شده است.انتهای پیام/ آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت پوشش خراسان شمالی علم و فناوری آموزش روستا تکنولوژی زیرساخت امور اقتصادی اینترنت پرسرعت خدمات الکترونیکی شبکه ملی خدمات عمومی سایت تلفن همراه استان خراسان شمالی پهن باند خبر خراسان شمالی شهرستان فاروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات