Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:57:52 GMT

۲۲۷۰ میلیارد ریال پروژه گردشگری در فارس افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۳۶۰۱

۲۲۷۰ میلیارد ریال پروژه گردشگری در فارس افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مؤید محسن نژاد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: پروژه‌های پیش‌بینی شده برای افتتاح در این هفته توسط بخش خصوصی و با حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس با استفاده از تسهیلات بانکی اجرایی شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها را ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌های گردشگری زمینه اشتغال ۹۳ نفر را به شکل مستقیم فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: این طرح‌ها شامل ۴ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های شیراز، ممسنی، سپیدان و داراب با اشتغالزایی ۲۰ نفر، یک اقامتگاه سنتی با اشتغالزایی ۱۸ نفر در شیراز و یک مجتمع گردشگری در سروستان است.

محسن‌نژاد یادآور شد که مجتمع گردشگری سروستان، پروژه‌ای با مساحت بیش از ۱۸۰۰ مترمربع خواهد بود که یک واحد اقامتی را نیز شامل شده و زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: در این هفته ۳ هتل نیز افتتاح می‌شود که ۲ واحد از آنها در شیراز و یک واحد نیز در شهرستان لامرد قرار دارد.

کد خبر 5572026

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت میراث فرهنگی فارس هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل قزوین خراسان رضوی مشهد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گران فروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند

کد خبر 6089613

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو