Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم راه‌اندازی مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تردبیل، جلال آفاقی عصر امروز در جلسه شورای پیشگیری شهرستان مشگین شهر که با محوریت کنترل و کاهش خشونت و با شرکت مسئولین مختلف قضایی و اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان در محل دادگستری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به آمار قابل توجه پرونده های مرتبط با خشونت اعم از کلامی یا فیزیکی در دادگستری  مشگین شهر اشاره و اظهار داشت: امروز پیشگیری از جرائم مرتبط با خشونت ، اولویت اصلی دستگاه قضایی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتظار بجا و به حق مردم از مسئولین برای تامین آرامش و امنیت، به تکالیف و فلسفه وجودی دستگاهها و نهادها دراین رابطه اشاره کرده، افزود: همه دستگاهها باید درقبال این نیاز اساسی، خود را پاسخگوی جامعه و مردم بدانند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پیشگیرانه دادگستری به ویژه درخصوص آسیب ها و جرائم اولویت دار و اشاره به مشکلات و نیازمندی های شهرستان مشگین شهر ، بر راه اندازی مرکز هوشمند کنترل ترافیک و اتاق مانیتورینگ و همچنین لزوم برخورد جدی با رانندگان پرخطر تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم مطالعات و پژوهش در حوزه آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی ها و اقدامات به شکل بومی و منطقه ای و براساس مقتضیات زمانی و مکانی هر منطقه، تلاش برای ارتقاء کارکرد زندان در اصلاح مجرمین  و جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان را یادآور شده، توجه به مجازات های جایگزین را به منظور امکان اصلاح موثر محکومین و باز اجتماعی کردن آنها خواستار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح آسیب ها و البته فرصت های فضای مجازی بر ضرورت فعالیت موثر شورای عالی فضای مجازی در استان تاکید کرد.

افزایش خشونت سیاسی و خطر وقوع جنگ داخلی در آمریکاجرائم خشونت در اردبیل فراوانی بالایی داردتشدید خشونت علیه پناهجویان در آلمان

گفتنی است بازدید از زندان،  مراکز مشاوره و خانواده، مرکز ملاقات فرزندان طلاق، مرکز توانبخشی بهزیستی و همچنین حضور در یکی از محلات کم برخوردار و بررسی مسائل و مشکلات اهالی و آسیب های موجود از جمله برنامه های معاون مقام عالی قضایی استان در سفر به مشگین شهر بود.

انتهای پیام/145

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل