Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانداران شهرستانهای اشکذر و میبد، امروز چهارشنبه به میزبانی روابط عمومی استانداری و در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد در جمع اصحاب رسانه استان حضور یافته و برنامه های هفته دولت امسال در این شهرستانها را تشریح کردند.

فرماندار شهرستان میبد در این نشست گفت: ۴۲ پروژه عمرانی در هفته دولت که ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبارات دولتی و ۳۰۰ میلیارد تومان آورده بخش خصوصی و هفت میلیارد دلار ارزی است به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جمال سجادی پور افزود: برای این پروژه ها مجموعا ۷۰۰ میلیارد تومان  هزینه شده و اشتغالزایی ۱۱۰ نفر را خواهد داشت و همه مناطق روستایی و شهری را پوشش می دهد.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت معدن و تجارت نیز سیصد میلیارد تومان و در بخش گاز نیز  ۷۱ میلیارد تومان و در حوزه کشاورزی بیش از ۶ میلیارد تومان  پروژه افتتاح می شود و اتفاقی خوبی که افتاده است اینکه  در ۵۴ درصد سطح زیر کشت شهرستان بصورت  نوین آبیاری انجام می شود و راه مشترک یزد و اشکذر نیز در ابراهیم آباد و محمد آباد که جاده قدیم و مورد درخواست مردم بود احیا وآسفالت شد .

فرماندار شهرستان میبد گفت: احداث نیروگاه خورشیدی و تکمیل فاز دوم بیمارستان میبد و مطالعه و احداث مهمان شهر دوم  برای اسکان اتباع نیز صورت گرفته و احداث استادیوم ورزشی میبد که در جدول ۱۴۰۱ کددار شده و همچنین راه اندازی فولاد میبد بعد از ۱۷ سال بلاتکلیفی از اولویت های ما در میبد است .

سجادی پور افزود: در حوزه دانشگاه میبد نیز ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تامین شده و با کمک خیران در سالهای گذشته ،ساخت بیش از ۶۰ مدرسه آغاز و در حال ساخت است و اگر انجام نشده بود با توجه به مهاجر پذیری که میبد دارد دچار مشکل می شدیم و با همین وجود نیز الان مدرسه ای داریم که بیش از چهارصد دانش آموز دارد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا در مورد پروژه های ریاست جمهوری گفت: در شهرستان میبد بیش از ۴۲ میلیارد تومان  اعتبار در  حوزه های آموزش و پرورش ،کشاورزی و منابع طبیعی و صنعت معدن  مصوب شده و بخش زیادی از این اعتبار جذب و در حال انجام است.

به گفته وی در زمینه مسکن ملی نیز دو هزارو ۷۵۰ ثبت نامی مسکن ملی تایید نهایی شده اند که این تعداد از بین هفت هزار نفر ثبت نامی است ؛ در میبد تاکنون ۶۶۰ مورد زمین تحویل شده است.

فرماندار اشکذر هم در این نشست گفت: در این شهرستان  ۲۶ پروژه با اعتبار دویست میلیارد تومان در زمینه گاز ، منابع طبیعی و بنیاد مسکن  افتتاح خواهد شد  که احداث دهانه دوم پل چرخاب ، آسفالت معابر شهر مجومرد که صد و ده هزار متر مربع انجام شد و روشنایی بلوار شهید سلیمانی بعد از چهار سال بلاتکلیفی و نصب پایه های این بلوار با طول شش کیلومتر برخی از این طرح ها است .

روح الله ردایی افزود: کلنگ زنی ۸ مدرسه انجام شد و تمام تلاش خود را داریم تا برای امسال یکی از این مدارس به افتتاح برسد همچنین در طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری نیز  ۱۳۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که در دست اقدام است.

وی ادامه داد: زیر گذر روستای شرف آباد و جاده حاجی آباد که مطالبه ۱۰ ساله این روستاها است  و همچنین احداث دیوار ساحلی برای روستای سیل زده خضرآباد و تکمیل جاده یزد خضرآباد که مطالبه ۱۲ ساله مردم است و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و ساختمان پست اشکذر که مشکل داشت نیز با جذب خوبی که از محل ملی داشتند و کمک اعتباری استاندار یزد شاهد بهره برداری آن  هستیم.

فرماندار شهرستان اشکذر گفت: برای مجموعه ورزشی شهرستان اشکذر نیز زمینی جانمایی شده و در دست اقدام است و برای ۲۵ روستای شهرستان نیز پروژه آبرسانی تعریف  و تعدادی به بهره برداری رسیده است. 

به گفته وی همچنین در سند یزد نوین و برش شهرستان اشکذر نیز نیروگاه خورشیدی برای اولین بار در این شهرستان به بهره برداری رسید و در حال حاضر نیز سه شرکت ورود کرده اند و زمین واگذار شده و تا آخر سالجاری ۱۳۰ مگاوات برق خورشیدی افتتاح خواهد شد .

برچسب‌ها میبد یزد اشکذر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد یزد اشکذر میبد یزد اشکذر میلیارد تومان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود

شهردار کهریزک گفت: فضای ورزشی شهر کهریزک با کمبود ۳۰ درصدی مواجه است که این کمبود در سالن‌های ورزشی بسیار محسوس است و خانه کشتی در این راستا افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، علی کلهر در آئین کلنگ‌زنی خانه کشتی کهریزک با اشاره به لزوم افزایش سرانه ورزشی در کهریزک گفت: با توجه به توسعه شهر کهریزک و جمعیت ساکن در این منطقه فضای ورزشی شهر کهریزک با کمبود 30 درصدی مواجه است که این کمبود در سالن‌های ورزشی بسیار محسوس است.

وی افزود: با توجه به اعلام نیاز در حوزه ورزش، در جلسات متعددی هماهنگی‌های لازم برای احداث خانه کشتی با مساحتی در حدود 3 هزار مترمربع با دسترسی مناسب برای علاقه‌مندان و مراجعان صورت گرفت.

شهردار کهریزک در ادامه گفت: این پروژه در دو مرحله اجرایی می‌شود که اعتبار فاز نخست این پروژه 25 میلیارد تومان و مرحله دوم نیز با اعتباری در حدود 30 میلیارد تومان از امروز آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال افتتاح شود.

کلهر تصریح کرد: کهریزک مهد ورزش‌های پهلوانی، کشتی، کاراته و ... است، لذا در این مجموعه تمهیدات لازم جهت این ورزش‌ها اندیشیده شده و مجهز خواهد شد.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: در این مجموعه علاوه بر فضای ورزشی، سالن اجتماعات و خوابگاه ورزشی نیز طراحی شده و تلاش می‌کنیم این فضا را در جهت ورزش قهرمانی و پهلوانی تجهیز کنیم تا فضایی مناسب برای افتخار آفرینی جوانان شهر کهریزک فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز با اشاره به لزوم ارتقای خدمات ورزشی در بخش کهریزک گفت: سرانه بخش کهریزک بسیار پایین است و نیاز است که در این منطقه پروژه‌های ورزشی تعریف و اجرایی شود.

حسن یوسف‌زاده افزود: امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسانی بخشی از کمبودهای ورزشی کاهش و سرانه ورزشی این منطقه ارتقا یابد.

کشف انبار 10 میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک

یوسف زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کهریزک استعدادهای زیادی در بخش کشتی و رزمی دارد، با افتتاح این پروژه در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بروز و ظهور استعدادهای زیادی در این حوزه خواهیم بود که موجب افتخار آفرینی در شهر و کشور خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد