Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز چهارشنبه روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی ورامین، محسن بنائیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی ‌وباغ‌ها و برخورد قاطع با تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در راستای دستورات صادره از سوی مقام قضایی در اجرای تبصره۲ماده ۱۰ این قانون، ۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای قاسم‌آباد، احمدآباد، حسین آباد، یوسف‌آباد، خیرآباد از توابع بخش مرکزی  ورامین تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تخریب‌ها با حضور ماموران امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان ورامین نمایندگان دستگاه قضایی و شورای تامین امنیت و سوی نیروی انتظامی صورت گرفت و طی آن ۳۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آزاد شد.

وی اظهار داشت: این تغییرکاربری‌ها عمدتا به صورت تفکیک و قطعه بندی اراضی کشاورزی ، پی‌کنی‌های ، دیوارکشی ، احداث سوله و بنا در اراضی کشاورزی صورت گرفته بود.
بنائیان همچنین از پلمب یک واحد نانوایی به دلیل تکرار تخلفات خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین تصریح کرد: این واحد نانوایی با وجود آن که در گذشته نیز جریمه شده و به دلیل تخلفات صورت گرفته، سهمیه آرد آن کسر شده بود، نسبت به گرانفروشی نان اقدام کرده کرده بود که با دستور قضایی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

ورامین بیش از ۸۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد که به دلیل کمبود منابع آبی تنها ۳۸ هزار هکتار آن زیر کشت انواع محصولات باغی و زراعی می‌رود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ورامین تغییر کاربری اراضی دستگاه قضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ورامین تغییر کاربری اراضی وزارت جهاد کشاورزی ورامین تغییر کاربری اراضی دستگاه قضایی اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضائی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عوائد زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهرهای هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ بیان کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستاهای «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است، افزود: در این اقدام ۱۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، هشت مورد استخر و ۲۵ مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

کد خبر 6091836

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود