Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر آزادی مادر مرحوم بابک خرمدین، سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی تهران ضمن رد ادعای مطرح شده گفت: این فرد از زندان آزاد نشده است.   به گزارش تسنیم؛ قاضی شهریاری با تکذیب خبر آزادی مادر مرحوم بابک خرمدین، با اشاره به حقوق زندانیان برای استفاده از حق مرخصی گفت: زندانی مورد اشاره طبق مقررات حق استفاده از مرخصی را دارد و در حال حاضر در حال استفاده از مرخصی خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی تهران ادامه داد: اینکه عنوان می‌شود محکوم به مرخصی وصل به آزادی مشروط اعزام شده است صحت ندارد و وی با پایان مرخصی باید خود را به زندان معرفی کند.   صغری خدادادی، مدیر ندامتگاه زنان استان تهران نیز در این زمینه گفت: مادر مرحوم خرمدین روز سه‌شنبه یک شهریور ماه به مرخصی رفته است و اقدامی در زمینه آزادی وی صورت نگرفته است. تماشاخانه ببینید | رو در رو شدن زورگیر اتوبان نیایش با دادستان تهران در حضور مالباختگان جاده مرگبار تا زادگاه علی شریعتی/ یکی از آدمکش‌ترین جاده‌های ایران فقط ۶ کیلومتر است (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • شرط آزادی مشروط بابک زنجانی چیست؟/ بازخوانی روند پرونده
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!