Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی از کارخانجات داروسازی بایر افلاک ازنا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ عصر چهارشنبه  محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اسماعیلی دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، بهمن جعفری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان   از کارخانجات داروسازی بایر افلاک بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانجات دارویی بایر افلاک*(واحد انسانی) در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ازنا واقع شده است.

این کارخانه در زمینه تولید محصولات پزشکی (انواع خطوط پماد، انما، کرم، کاتریج، سرنگ هایی از پیش پر شده و...) با ظرفیت اسمی ۳۰ هزار تن در سال فعالیت دارد.

در سال ۱۳۹۲ اجرای پروژه آغاز شد ولی در سال ۱۳۹۵ به علت بازنگری طرح در بانک صنعت و معدن چندین بار متوقف و در اوایل سال ۱۳۹۹ به علت عدم تمدید دوران مشارکت صندوق توسعه ملی متوقف و راکد ماند.

گفتنی است میزان مصرف داروی کشور در سال ۶ میلیون یورو و میزان صادرات دارو بالغ بر ۴۰۰ میلیون یورو می باشد لذا تکمیل این صنعت از نظر اقتصادی حائز اهمیت است.

 با توجه به پیشرفت فیزیکی و ارزآوری و همچنین ایجاد اشتغال مناسب طرح مذکور از اولویت های استان لرستان می باشد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس مجلس قالیباف ازنا داروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رستمی گفت: تلاش ما بر این است که منویات رهبری در امر جهش تولید با مشارکت مردم را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تأسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل ابلاغ کردیم.

وی توضیح داد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تأیید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تأیید در اداره کل فراورده‌های سنتی، مکمل و طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضاً تا حدود ۶ ماه به طول می‌انجامید

رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

کد خبر 6089451 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد