Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی از یکم تا چهارم شهریورماه 1401 بدون کنکور دانشجو می‌پذیرند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، ثبت‌نام داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی ویژه مهرماه ۱۴۰۱ در مراکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برای 91 رشته و 407 کدرشته  از یکم تا چهارم شهریور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه و ثبت نام در پذیرش می توانند تا4 شهریور 1401 به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org  و یا سامانه اطلاع‌رسانی و مشاوره موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی به نشانی jdelmikarbordi.ir مراجعه کنند.

موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، بزرگترین موسسه علمی ـ کاربردی کشور است که 40 مرکز در سراسر کشور دارد و مجوز فعالیت خود را در قالب یک دانشگاه و موسسه آموزش عالی، از وزارت علوم دریافت کرده است. مراکز تحت پوشش این مؤسسه در سراسر کشور، از مراکز آموزش دانشگاهیِ پیشرو در زمینۀ توانمندسازی و تقویت مهارت‌های لازم برای ورود موفق به بازار کار در جوانان است که هم‌اکنون پذیرای بیش از 21 هزار نفر دانشجو در سراسر ایران است.

این موسسه با هدف ارتقا و انتقال دانش کار، ایجاد مهارت های شغلی به منظور افزایش بهره وری، شناسایی و ارتقای معلومات و تجارب شاغلین حرفه‌ها و مشاغل گوناگون و ایجاد هماهنگی بین مهارت و دانش کار فعالیت می‌کند و می‌کوشد برترین مؤسسه آموزش عالی علمی- کاربردی در کشور در حیطه‌های تخصصی جهاد دانشگاهی و آموزش‌های منجر به اشتغال با قابلیت و توان جذب دانشجو از کشورهای منطقه باشد.

هم‌اکنون پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی 1401ـ1402 در مراکز موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور آغاز شده است و متقاضیانی که به دنبال کسب مهارت بیشتر در کنار به دست آوردن دانش روز هستند، برای ارتقای تحصیلی و شغلی خود، مراکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند؛ به‌ویژه که تحصیل در این مراکز، نیاز به شرکت در کنکور و آزمون ورودی ندارد و با هر مدرک دیپلمی می‌توان در رشته‌های مختلف ادامه تحصیل داد.

در مراکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، رشته‌های روزآمد و جدیدی تدریس می‌شود که می‌تواند آیندۀ شغلی جوانان را تضمین کند. ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ مراکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برای 91 رشته و 407 کدرشته محل انجام می‌شود. این پذیرش شامل   154 کد رشته محل جدید است که موجب افزایش تنوع انتخاب رشته متقاضیان می‌شود.

بنابراین از مزایای تحصیل در مراکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تحصیل هدفمند در رشته‌های تحصیلی جدید و جذاب با بهترین آینده شغلی عدم نیاز به کنکور و امکان تحصیل در رشته‌های مختلف با هر نوع دیپلم و بدون نیاز به گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی برخورداری از بهترین مدرسانِ دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی برخورداری از امکانات مجهز کارگاهی برای رشته‌ها و واحدهای عملی یادگرفتن جدیدترین مهارت‌های روز و آمادگی بیشتر برای ورود به بازار کار امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی در ساعات غیرِاداری و روزهای پنجشنبه و جمعه  شهریه پایین در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها و امکان پرداخت اقساطیِ آن و اعطای وام‌های مختلف دانشجویی دریافت مدرک کاردانی یا کارشناسی قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد و دکتری بعد از گرفتن مدرک کارشناسی علمی ـ کاربردی عملی بودن حداقل نیمی از درس‌ها برخورداری از مراکز نوآوری و کارآفرینی و امکان جذب سریع‌تر در بازار کار یا ارتقای شغلی افراد شاغل فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی فوق‌برنامه مانند اردوهای دانشجویی، جشنواره‌ها و مسابقه‌ها برخورداری از امکانات گسترده جهاد دانشگاهی به‌عنوان یکی از معتبرترین نهادهای علمی کشور و منطقه خاورمیانه امکان انتخاب رشته بدون ارتباط با مدرک دیپلم برخورداری از حداقل 50 درصد تخفیف در شهریه ثابت

علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی می‌توانند تا 4 شهریور به سایت موسسه علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی به نشانی jdelmikarbordi.ir  مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی پذیرش دانشجو موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی مراکز آموزش علمی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در مصاحبه عنوان کرد: فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها از امروز آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در اجرای برنامه برگزاری آزمون‌های نهایی، تولید نمره کل سابقه تحصیلی، ایجاد سابقه و ترمیم نمره برای متقاضیان ورود به آموزش عالی، از امروز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی آغاز شد.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه، سوابق تحصیلی خود را مشاهده، تأیید و در صورت وجود مغایرت، درخواست خود را برای بررسی هریک از بخش‌های سوابق تحصیلی ثبت نمایند.

وی ادامه داد: مراجعه به سامانه و تأیید سوابق برای تمامی داوطلبان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری سال جاری الزامی است.

زارعی گفت: متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی نمایند؛ در ضمن، ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

زارعی افزود: داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نموده‌اند می‌بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی my.sanjesh.orgوارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید نمایند.

گفتنی است سوابق تحصیلی در فرایند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی پنجاه‌درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1228780 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور