Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان‌های ایرنا، دولتمردان طی یک سال گذشته عزم خود را جزم کرده و گام های بلندی در ساماندهی طرح های نیمه تمام و توسعه اقتصادی کشور برداشته اند که در ادامه به بخشی از مهمترین مطالبی که امروز روی خروجی ایرنا قرار گرفت، اشاره می شود:

گسترش عدالت در پرداخت حقوق و بیمه فراگیر/ ۴۶ درصد جمعیت خراسان رضوی زیر پوشش تامین اجتماعی عنوان گزارشی است از مرکز مشهد که در بخشی از آن آمده است: تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه‌ای کشور از دیرباز در کنار ارائه خدمت، با چالش هایی مواجه بوده و همیشه به عنوان یکی از ابربدهکاران بانکی مطرح بوده است اما در دولت سیزدهم این سازمان بخش زیادی از بدهی خود به بانکها را شامل ۸۸ هزار میلیارد تومان، تسویه کرده است و اقدام اخیر دولت و مجلس در تصویب افزایش ۳۸ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان، گام مهمی در راستای رسیدن به شاخص های عدالت اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دولت سیزدهم در بدو ورود در برخی حوزه‌ها هدف‌گذاری دقیقی انجام داده و وارد عرصه‌هایی شده‌ است که دولت‌های گذشته سالیان سال به لحاظ سختی کار از زیر بار آن شانه خالی می کردند.

حدود نیمی از جمعیت ۶.۸ میلیون نفری خراسان رضوی نیز زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و حدود ۹ درصد از جمعیت زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی کشور مربوط به این استان است، از این رو با توجه به فرارسیدن هفته دولت، خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی با دعوت از مدیران تامین اجتماعی استان، به بررسی عملکرد این اداره کل در یکسال گذشته در خطه خورشید پرداخته است.

حلاوت دستاوردهای «دولت وعده‌های صادق» به کام مردم مازندران عنوان گزارشی است از مرکز ساری که با این مقدمه آغاز شده است: افزایش اعتبارات عمرانی، تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام، ایجاد ۵۰ هزار شغل، ارائه تسهیلات سه‌هزار میلیارد تومانی رونق تولید، تسریع در تکمیل تالار مرکزی ساری و پایان خانه به دوشی تیم فوتبال نساجی از جمله دستاوردهای درخشان یکساله رئیس جمهور و دولت مردمی سیزدهم در دیار علویان استان مازندران است.

استان زرخیر مازندران که به دلیل تشکیل اولین حکومت شیعه در ایران به دیار علویان مشهور است، با وجود ظرفیت های متعدد در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی به باور صاحبنظران متاسفانه تا قبل از دولت سیزدهم به لحاظ زیرساختی با مشکل جدی مواجه بوده تا این که با طلوع دولت مردمی سیزدهم و با اتخاذ راهبردهای اصولی و توجه اساسی به زیرساخت‌ها شده است.

افزایش اعتبارات عمرانی مهم‌ترین گواه توجه و رویکرد مطلوب دولت آیت الله رئیسی در یکسال اخیر در تکمیل زیرساخت‌های استان است که به اعتقاد مسوولان این تحول بنیادین با تخصیص یک هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به مازندران در تمامی طرح‌های عمرانی و در دست ساخت استان ملموس و عینیت دارد.

"به زیستن"، مشق یکساله دولت مردمی برای مددجویان لرستانی عنوان گزارش مرکز خرم آباد است با این مقدمه: بیش از ۷۰ هزار نفر از حمایت های مختلف بهزیستی لرستان در بخش های اجتماعی، تحصیلی، فرهنگی، توانبخشی و دریافت مستمری بهره مند هستند که طی یک سال گذشته ارائه خدمت به این افراد به صورت جدی و با اولویت رفع دغدغه های اصلی انجام شده است.

در لرستان به واسطه آمار بالای بیکاری و شاخص های نه چندان مطلوب مسکن و اقتصاد، مطالبه گری از سازمان بهزیستی توسط گروه های هدف و فعالان اجتماعی بیشتر در مسیر مسکن، اشتغال و زنان سرپرست خانوار هدایت شده است.

دولت مردمی سیزدهم نیز با وقوف به این مهم، خط مشی هدفمندی را در قبال اقشار هدف بهزیستی درلرستان پیش گرفت.

مرکز قزوین نیز امروز همزمان با آغاز هفته دولت اقدام به انتشار گزارشی با عنوان ثبت رکوردهای جدید در کشاورزی قزوین، حاصل برنامه ریزی دولت سیزدهم کرده است که در مقدمه آن می خوانیم: کشاورزی استان قزوین طی یکسال اخیر بواسطه برنامه ریزی دولت سیزدهم در حوزه تقویت این بخش و ارتقای امنیت غذایی به رکوردهای جدیدی از جمله در خرید و ذخیره سازی گندم و جوجه ریزی و تولید مرغ دست یافته است.

وجود دشت حاصلخیز قزوین قابلیت ویژه ای به این استان برای تولید محصولات کشاورزی استراتژیک داده است. با این وجود طی سالیان اخیر چالش کم آبی همواره تهدیدی بزرگ پیش روی کشاورزی قزوین و تولید محصولات مهم نظیر گندم بوده است، اما طی یکسال گذشته با تدابیر دولت سیزدهم و با وجود کاهش سطح زیر کشت توقیفات بزرگی در این زمینه حاصل شد به طوری که رکورد خرید گندم در این استان شکسته شد و همچنین تولید گندم نیز با وجود کاهش بارندگی ها افزایش یافت.

در کنار این مساله باید به افزایش قابل توجه جوجه ریزی در مرغداری های قزوین اشاره کرد و آن را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه تامین امنیت غذایی در استان قزوین برشمرد.

از مرکز همدان نیز گزارشی با عنوان جان دوباره طرح‌های ورزشی نیمه کاره استان همدان در دولت سیزدهم منتشر و آخرین فعالیت های دولت در زمینه ورزش این استان تشریح شده است که در بخشی از آن آمده است: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در استان همدان همواره یکی از مطالبات اساسی مردم به ویژه ورزشکاران بوده چراکه در سال‌های گذشته مورد کم توجهی دولت قرار داشت و امروز با استقرار دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم، این موضوع مورد توجه قرار گرفته و همگان شاهد شتاب در روند اجرا و تکمیل این پروژه‌ها هستند.

در دهه گذشته تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی که جزو مصوبات ملی و استانی در سطح شهرهای مختلف استان همدان بود، مورد کم توجهی دولتمردان قرار گرفت تا جایی که حتی برخی از این طرح‌ها از ردیف دریافت بودجه نیز خارج شدند.

با استقرار دولت سیزدهم، تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله در بخش ورزشی به صورت جدی مورد توجه و در دستور کار قرار گرفت تا با شتاب بخشی در روند اجرا، زمینه برای تکمیل و بهره برداری از آنها فراهم شود هرچند سن برخی از این پروژه‌های نیمه کار ورزش ی در استان همدان به ۱۵ سال هم می‌رسد.

کندی در روند اجرا و تکمیل طرح‌ها که اغلب در سال‌های گذشته به حال خود رها شده‌اند، امروز و به برکت روحیه جهادی دولت سیزدهم و همچنین سفر رییس جمهور به استان همدان، پیگیری استاندار و مسئولان مربوطه با رویکردی حمایتی، در مسیر احیا و تکمیل برای بهره برداری قرار گرفته‌ است.

«مسکن محرومان»، روشنی بخش زندگی افراد فاقد مسکن در آذربایجان‌شرقی عنوان گزارشی از مرکز تبریز است که ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان فاقد مسکن در مناطق شهری و روستایی در قالب طرح « مسکن محرومان»، خدمتی ارزنده از سوی نهادها انقلابی دانسته که با فرمان امام راحل چراغ آن روشن شد و در طول عمر انقلاب به چلچراغی روشنی بخش و امیدآفرین برای محرومان آذربایجان‌شرقی تبدیل شد.

در مقدمه این گزارش می خوانیم: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بسیج سازندگی از جمله متولیان ساخت مسکن محرومان و نیازمندان در کشور است که با فعالیت های خود بخش عمده ای از مشکلات این قشر از جامعه را در تامین مسکن حل کرده و در دولت سیزدهم نیز این روند با شتاب بیشتری در حال انجام است.

مطالعه و بررسی در زمینه تشخیص و تعیین نیازمندی‌های مسکن محرومان اعم از روستایی و شهری، فراهم‌ آوردن موجبات اجرای این طرح ها با مشارکت، همکاری و خودیاری مردم و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از وظایف و رسالت های این نهادها به شمار می رود.

آغاز نهضت توسعه بزرگراهی در استان اردبیل در دولت سیزدهم عنوان گزارشی از مرکز اردبیل است با این مقدمه: این استان در سال های گذشته یکی از استان‌های کم برخوردار از نظر زیرساخت های حمل و نقل بود ولی با تامین اعتبارات لازم در یک سال اخیر نهضت توسعه بزرگراهی در این استان به راه افتاده و شمال تا جنوب این استان عملا تبدیل به یک کارگاه راهسازی شده است.

 این استان از نظر شاخص‌های زیرساختی بویژه در حمل و نقل از استان‌های کم‌برخوردار محسوب می‌شود. با این حال طی یک سال گذشته تلاش‌های گسترده‌ای هم برای تامین منابع لازم و هم اجرای پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته است طوری که هر ناظر منصفی در جریان سفر از جنوب به شمال استان خواهد دید که کل استان اردبیل به کارگاه راه‌سازی تبدیل شده است.

 تا سال ۱۳۹۵ در استان اردبیل ۲۵۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی در دست اجرا دارای ردیف ملی بود ولی امروز تمام پروژه‌های بزرگراهی استان دارای ردیف ملی هستند و بدین ترتیب دولت متعهد شده منابع لازم را برای ارتقای بزرگراه‌های استان و رسیدن اردبیل به میانگین کشوری تامین کند.

استان اردبیل، استان کم‌برخوردار از نظر توسعه بزرگراهی بوده و میزان تصادفات جاده‌ای هم در این استان از میانگین کشوری بالاتر است به طوری که به خاطر نبود ایمنی لازم بیشتر جاده‌ها بویژه در شمال استان به جاده قتلگاه معروف شده اما با تامین اعتبارات از محل ماده ۵۶ و تهاتر امیدها برای توسعه بزرگراه‌های استان افزایش یافته است.

دفتر گنبدکاووس هم از خوشحالی و امید اهالی آزادشهر به دولت جهت تسریع در تکمیل جاده «خوش‌ییلاق» نوشته و در بخشی از این مطلب آورده است: تصویب ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح ملی تعریض و بهسازی جاده ترانزیتی آزادشهر - شاهرود مشهور به «خوش ییلاق» توسط دولت سیزدهم در جریان سفر ۱۳ اسفند سال گذشته به گلستان، امید اهالی شرق گلستان به ویژه مردمان آزادشهر را به دولت و برخورداری از جاده‌ای ایمن دوچندان کرده است.

طرح ملی بهسازی و تعریض جاده کوهستانی آزادشهر - شاهرود (خوش ییلاق) به طول ۱۰۰ کیلومتر که ۵۷ کیلومتر آن در حوزه جغرافیایی گلستان واقع است با هدف بهبود عبور و مرور و ایمن سازی کریدور مهم زمینی ارتباط‌دهنده شمال به جنوب کشور و همچنین جاده ترانزیتی حمل کالا به مرز اینچه برون گنبدکاووس و کشورهای همسایه شمال ایران ابتدا در سال ۸۵ شروع شد که پس از ۲ سال انجام کار متوقف شد.

اجرای این طرح پس از وقوع سیل سال ۹۳ و وارد شدن خسارت جدی به بخش‌هایی از این جاده دوباره به صورت رسمی و با برآورد اعتبار اولیه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

با خواندن گزارش مرکز اراک نیز از گام بلند دولت مردمی در تقویت ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی استان مرکزی مطلع شوید با این مقدمه: توسعه زیرساخت‌ها در نظام سلامت یکی از اساسی‌ترین و ماندگارترین سرمایه‌گذاری‌ها برای جامعه محسوب می‌شود و از آغاز فعالیت دولت مردمی توسعه این بخش در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته و به طور قطع می‌توان گفت میزان اهتمام این دولت به بخش سلامت، در سال‌های پس از انقلاب، بی‌نظیر بوده است.

ارتقای سلامت، ماموریت جدید دولت مردمی در حوزه‌های درمانی و بهداشتی کشور است و رسالت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در این بخش تقویت کننده سلامت خواهد بود که در این راستا چند بیمارستان برای افزایش ارایه خدمات در استان مرکزی درحال توسعه و ساخت است که با تدوین برنامه جامع دولت سیزدهم می‌توان به زودی شاهد بهره‌برداری طرح‌های درمانی در استان بود که بیش از ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آنها گذشته است.

طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک، ساخت بیمارستان در شهرهای خمین و ساوه از جمله اقدامات زیربنایی توسعه بهداشتی و درمانی است که از سالیان گذشته کلید خورده و اکنون چشم امیدها به دولت مردمی است تا با حرکت جهادی شاهد افتتاح و ارایه خدمات درمانی به مردم این خطه بود.

مرکز یاسوج نیز از تحرک در صنعت کهگیلویه و بویراحمد/ بهره برداری از ۴۱ واحد تولیدی در یک سال نوشته و در مقدمه اشاره کرده است: کارنامه سال اول دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم عصر جدیدی از تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت را در خود ثبت کرده و تبیین و معرفی این دستاوردها در استان کهگیلویه و بویراحمد گواه خوبی بر نیل به اهداف مشخص شده دولت است.

سال‌های متمادی بود که توسعه نامتوازن منطقه‌ای، کم توجهی و گاها چشم پوشی از ظرفیت‌ها و داشته های استان در کهگیلویه و بویراحمد به زخم‌های کهنه‌ای مبدل شده بود که امید به خوب شدن آن در کوتاه مدت نبود.

با وجودی که  به گفته کارشناسان امر ۲۵ درصد نفت و گاز ، ۱۰ درصد آب‌های سطحی ، ۲۰ درصد جنگل‌های حوزه زاگرس ، بیش از ۳۰۰ جاذبه کم نظیر گردشگری  در کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد اما آنگونه که باید تاکنون از این ظرفیت ها در راستای تقویت زیرساخت ها و اشتغال پایدار استان بهره لازم برده نشده است.

دولت سیزدهم از همان ابتدای شروع به کارش برنامه ها، خط و مشی و سیاست‌های راهبردی خود را در جهت محرومیت زدایی و توجه به استان های کم برخوردار در حوزه های گوناگون به ویژه تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت ترسیم کرد.

دفتر ایرنا در نوشهر به تشریح  عملکرد دولت در مناطق کمتر توسعه یافته؛ سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومانی در بخش کجور نوشهر پرداخته و نوشته است: اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های زیر ساختی ، تامین رفاه مردم و رونق اقتصادی طی یکسال گذشته در بخش ییلاقی و کوهستانی کجور نوشهر ، نشان از عزم ،اراده و توجه دولت مردمی و جهادی به مناطق کمتر توسعه دارد.

بخش کوهستانی و تاریخی کجور نوشهر باقدمتی هفت هزار ساله ، واقع در جنوب شرقی نوشهر حدود ۷۵ کیلومتر با این شهرستان فاصله دارد. این بخش از ۶۴ روستا ، پارچه آبادی و ۲ نقطه شهری برخوردار است که حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت ثابت و ۲۵ هزار نفر جمعیت متغیر در دل خود جای داده است.

بنا به گزارش ها از منابع رسمی ، یکی از برجسته ترین و شاخص ترین خدمات دولت مردمی طی یکسال گذشته به اهالی این خطه غربی مازندران،  اجرای طرح های گازرسانی، برق رسانی و آبرسانی بوده است؛ خدماتی که با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردمان این سرزمین در حسرت برخورداری از آن بودند و چشم امید به وعده های مسوولان ادوار گذشته دوخته بودند که متاسفانه با وجود وعده های مسوولان وقت عملیاتی شدن این طرح ها فقط در حد شعار باقی ماند.

دیگر گزارش های مراکز استانی ایرنا با موضوع کارنامه سال اول دولت مردمی و عناوین حمایت قاطع دولت سیزدهم با تخصیص اعتبار ۲۰ میلیاردی تومانی برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز نوشهر، تکمیل ۶۰ پروژه رهاورد تلاش یک ساله دولت سیزدهم در آستارا، نگاهی بر دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم در بهزیستی ایلام، نبود صنایع تبدیلی چالش فراروی معادن خراسان شمالی،  گازرسانی صد در صدی به شهرها و روستاها ، افتخار کارنامه دولت سیزدهم دراستان اصفهان، عملکرد یکساله منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دولت سیزدهم، حمایت دولت سیزدهم از فیلم سازان البرزی و شتاب دهی به قطار توسعه دماوند در دولت سیزدهم، قابل مشاهده است.

 با تداوم قطعی آب ناشی از خشکسالی و کاهش چشمگیر ذخیره سدها و منابع آبی تغییر زندگی همدانی‌ها به سبک بی‌آبی را در پیش گرفته اند و آستانه تحمل خود را نسبت به روزهای گذشته افزایش داده اند.

مرکز همدان در گزارش خود این موضوع را مورد واکاوی قرار داده و نوشته است: مردم همدان به خصوص بانوان این روزها به دنبال قطعی زمان بندی آب در آماده باش برای تامین نیاز شبانه روزی هستند تا در هنگام نیاز از آب های ذخیره شده برای انجام امورات زندگی استفاده کنند و در این راستا استقرار تانکرهای حمل آب در مناطق مختلف شهر، اضطراب و نگرانی آن‌ها را تا حد زیادی فروکش کرده است.

بازدید میدانی خبرنگار ایرنا از سطح شهر همدان به ویژه مناطق با قطعی کامل آب در روزهای اخیر نشان می‌دهد که التهاب مردم کاهش چشمگیری پیدا کرده و اقدام جهادی و موثر دستگاه های خدمت رسانی برای تامین آب از طریق تانکرهای سیار و توزیع بسته های آب شرب و آب معدنی بسته بندی شده درب منازل موجب کاهش نگرانی و استرس شهروندان شده است.

پس از بروز مشکل مرتبط با خشک شدن سد اکباتان و کم آبی جدی در شهر همدان، برنامه زمان بندی قطع و افت فشار شبکه آب در شهر اعلام و اعمال شد.

با خط انتقال طرح آبرسانی به همدان با تلاش‌های شبانه روزی مهندسان و کارکنان تکمیل شد و تنها یک گام تا بهره برداری از این پروژه مانده باشد در این رابطه فیلمی با عنوان آبرسانی به همدان یک گام تا بهره برداری منتشر شده است.

در کنار گزارش های خبری امروز مراکز تبریز، اصفهان و کرمانشاه هم در قالب فیلم بخش دیگری از عملکرد دولت سیزدهم را با عناوین شتاب چرخ صنعت آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم، همت دولت برای بازآفرینی شهری محله "همت‌آباد" اصفهان، سازمان‌های بیمه‌گر موظف به پرداخت هزینه‌های واقعی سلامت هستند، توزیع آب آشامیدنی در محلات همدان، نگاهی به تاریخ معاصر همدان، به تصویر کشیدند.

دیگر خبرهای مراکز استانی ایرنا با عناوین بهره‌برداری از ۲۰۶ پروژه عمرانی برای عشایر خراسان جنوبی در دولت سیزدهم، گلستان یکی از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زیرساخت‌هاست، ۱۵۰ میلیارد تومان برای واحد تولیدی شمش منیزیم خراسان‌شمالی سرمایه‌گذاری شد، تبدیل آذربایجان غربی به کارگاه طرح‌های فرهنگی / بازسازی تالار سردشت در یک ماه، تمامی سواحل دریای مازندران در دسترس عموم قرار گرفته است، بیش از ۲۴ هزار درخواست مردمی سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی به نتیجه رسیده است، تلف شدن هزاران قطعه ماهی در دریاچه استحصال نمک بندر ماهشهر، به بهانه اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمانشاه/ طنین نوای یا حسین (ع) در دروازه کربلا، جان‌بخشی به ۷۵ واحد صنعتی راکد و آسان‌سازی فرآیندها، رهاورد دولت سیزدهم برای خراسان رضوی و پزشکان تبلور امیدها و لبخندهایی که به انسان‌ها هدیه می‌دهند، در دسترس مخاطبان قرار دارد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی دولت کارنامه دولت مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی دولت کارنامه سید ابراهیم رییسی دولت کارنامه دولت مردمی کهگیلویه و بویراحمد دولت سیزدهم دولت سیزدهم بهره برداری تامین اجتماعی میلیارد تومان نیمه تمام مسکن محرومان استان اردبیل عنوان گزارشی دولت مردمی کم برخوردار عنوان گزارش خراسان رضوی استان همدان یکسال گذشته زیرساخت ها تکمیل طرح قرار گرفت سال گذشته ظرفیت ها طی یکسال پروژه ها یک سال طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم

بابل از سختی‌های دوران حضورش در لیورپول می‌گوید.

رایان بابل، وینگر سابق لیورپول، اعتراف کرد که پس از ورود به این باشگاه احساس ناامیدی کرده و در دوران حضورش در آنفیلد«ناراحت و مضطرب» بوده است.

طرفداری | به گزارش اتلتیک، بابل در سال ۲۰۰۷ با مبلغ ۱۱.۵ میلیون پوند از آژاکس به لیورپول پیوست، اما هرگز نتوانست پتانسیل خود را در جمع قرمزپوشان به طور کامل شکوفا کند. او در ۱۴۶ بازی تنها موفق به زدن ۲۲ گل شد. حالا، این بازیکن ۳۷ ساله در مورد شروع «سخت» خود در بندر آنفیلد، برخورد سرد رافائل بنیتس سرمربی وقت تیم با او به گفته رسانه‌ها، و دلایل عدم موفقیتش صحبت کرده است.

برای خودم کمی ناامید کننده بود، چون وقتی در نهایت لیورپول را انتخاب کردم، به من قول بازی کردن و کار کردن جدی روی مرا دادند. اما از همان روز اول، تنها بودم و باید خودم همه چیز را کشف می کردم، که این خیلی سخت بود. من ۲۰ ساله بودم، اولین بار بود که خارج از کشور زندگی می‌کردم و اولین بار بود که به تنهایی زندگی می‌کردم، چون هنوز در خانه والدینم در هلند بودم. بنابراین با چالش‌های زیادی به طور همزمان رو به رو شدم. این کار را بسیار دشوار می‌کرد. زمان‌هایی بود که احساس ناراحتی می‌کردم، خودم نبودم یا مضطرب بودم. فکر می‌کنم الان در عصری زندگی می‌کنیم که از بازیکنی که آسیب پذیر است، حمایت می‌شود. امازمانی که من آمدم، ضعف نشان دادن از خود، غیرقابل قبول بود. در آن صورت، برخی شما را خط می زدند.

بابل که سابقه ۶۹ بازی ملی برای هلند را در کارنامه دارد و دوره‌هایی را در آژاکس، بشیکتاش، فولام، گالاتاسرای و تیم‌های دیگر گذراند، در نوامبر گذشته از فوتبال خداحافظی کرد. او قصد دارد روزی وارد دنیای مربیگری شود، اما فعلا با آن روز فاصله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • شبکه اجتماعی «ایکس» عملکرد دکمه «بلاک» را تغییر می‌دهد
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ببینید | اولین واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • ۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم